«Մենք կօգնենք Ձեր բիզնեսի զարգացմանը», «Մենք Ձեզ համար ենք աշխատում», «Մենք մտածում ենք Ձեզ համար», «Մենք աշխատում ենք Ձեր ժամանակի համար»… և այլն։

Միանգամից սկսեմ հետևյալ արտահայտությամբ՝ ժողովուրդ ջան, ավելի շուտ «ռեկլամշիկներ» ջան, տենց բաներն արդեն հնացել են, դա նախորդ դարում էր արդիական։
Ու դա արդեն էնքան ծեծված է, որ մեկ մեկ մոտս էն տպավորությունն է, որ մարդիկ ալարել են մտածել, ինչ-որ հետաքրքիր և նորարար կարգախոս կամ սլոգան հորինելու համար։

Հիմա սենց ասեմ, հնչեցնելով «Մենք» «Ձեզ» «համարը», դա արդեն ենթագիտակցորեն հաճախորդին դնում է հակառակ կողմում, այսինքն ծառայություն կամ ապրանք առաջարկողը «պատ» է կառուցում իր և սպառողի միջև։ Իսկ նման հաղորդակության ձևը հին է, հիմա սպառողն ավելի բծախնդիր է ու լայն առաջարկ ունեցող շուկայում «մենք» ու «դուք»-ը ավելի է բաժանում առաջարկող և սպառող հարաբերությունները։

Դրա համար ավելի լավ կլինի, երբ ապրանք կամ ծառայություն առաջարկողը ընդունի այնպիսի ռազմավարություն, որ յանիմ ինքը սպառողի հետ է, այսինքն «Մենք»  «միասին», իրենք միասին կարող են սարեր շրջել, առաջարկողն օգնում է սպառողին և նրա հետ միասին մտածում է խնդիրը լուծելու համար։

Ժամանակակից սպառողները բծախնդիր են, հատկապես, որ շուկան հագեցած է. հիմա ցանկացած ապրանք կամ ծառայություն առաջարկողներ փորձում են շահել մարդկանց վստահությունը և էմոցիաները։ Հիմա «պարզապես» գովազդն արդեն արդիական չի, հիմա էմոցիաների դարաշրջանն է։

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել