Նա ամեն օր բախվում է բլոգերների ու ինֆլուենսերների իրական աշխարհին  և հստակ պատկերացնում է՝ որ կոնտենտն է աշխատում, իսկ որն է պարզապես օդ։ Ինֆլուենսեր մարքեթինգ մենեջեր Լուսինե Գրիգորյանը պատմում է՝ ինչպես են բրենդները ընտրում ինֆլուենսերներին , ինչպես տարբերել նանո, միկրո, մակրո ու մեգա ինֆլուենսերներին․․․ և մի փոքր էլ գնառաջարկներից է անկեղծանում
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել