Հարց՝ Աննան ինքն իրեն գրագետ համարո՞ւմ է: Օրինակ՝ եթե ասենք 11-րդ դասարանի աշակերտների համար նախատեսված թելադրություն գրելիս լինի առանց կողմնակի օգնականների, քանի՞ սխալ կանի մի պարբերության մեջ…
Գրագետ լիներ, խելքը կկտրեր ու թուրք-արևմտյան քյալագյոզության տակ չէր մտնի, կհասկանար, որ չի կարող մարսել: Մյսուս կողմից Աննան իր կյանքի հիմնական նպատակին հասել է. բարեկեցիկ է դարձել. ինքն իրեն կարողացել է փոխել ու թուրքերին լրիվ այլ աչքով նայել, ինչն էլ դարձել է նրա ու ընտանիքի բարեկեցության հիմնական գրավականը: Հիմա Աննան կոչ է անում հետևել իր օրինակն ու վերջապես սիրել թուրքերին: Ա՛յ եթե «կրթվենք» ու թուրքերի հանդեպ մեր վերաբերմունքը փոխենք, մեկ-մեկ էլ Էմինեի ու Մեհրիբանի հետ նկարվենք, կյանքի լրիվ այլ որակ կունենանք, կհարստանանք, ապահով մեզ կզգանք, երջանիկ կապրենք:
UNESCO-ի վիճակագրությունը մատնանշելու փոխարեն լավ կլիներ, եթե Մեհրիբանի հալալ ընկերուհին ինքն իրեն մի հարց տար ու պատասխաներ՝ ի՞նչ են արել այս ընթացքում, որ գիրք կարդալը ձեռք բերեր մասսայականություն, որ կրթությունն իսկապես գնահատվեր, որ մտավորականն աղքատ չապրեր այս երկրում:
Նյութի աղբյուր՝ https://t.me/armeniainfo11/4596
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print
Տպել



