Անդրադառմալով պատմության դպրոցական դասագրքերի բովանդակային շեղումների ու էական կրճատուների հանգեցրած հանրակրթական բարեփոխումների խնդրին՝ չաղ Պետոյի կնիկ Անդրեասյան Ժաննան հայտարարել է, թե իրենք պատմական փաստերի փոփոխություն չեն իրականացնում, սակայն մենք մեր երեխաներին պետք է սովորեցնենք վերլուծել և տարբեր տեանկյուններից նայել պատմական տարբեր իրողություններին, ունենալ պատմական մտածողություն. սա է իրենց կարևոր խնդիրը, իսկ պատմությունը նույնն է, ինչ որ միշտ:

Նշենք, որ բավական խնդրահարույց են ստացվել ԿԳՄՍ նախարարի հրամանով փետրվարին հաստատված հանրակթրական ուսումնական հաստատաությունների 5-րդ դասարանի «Իմ հայրնեիքը», 6-րդ դասարանի, «Իմ հայրենինքն ու աշխարհը», 7-12 դասարանների «Հայաստանի պատմություն» առարկաների դասագրքերի ծրագրերը: Օրինակ՝ 11-րդ դասարանի դասագրքում ամբողջությամբ նսեմացված է արցախյան ազատագրական պայքարն ու դրա կարևորությունը, նշանակությունը, ինքնին Արցախը.աշակերտներն է՛լ չեն սովորելու Արցախի պատմություն կամ ազատագրական պայքարի մասին:

Անդրեասյան Ժաննայի «կռուտիտները» ակնհայտորեն չեն համոզում, ավելին՝ մատնում են այն պետական քաղաքականութան իրական էությունը,որ Նիկոլն է վարում բոլոր բնագավառներում,բայց առաջին հերթին՝ կրթության: Ո՞րն է այդ քաղաքակնության էությունը: Խնդիև մեկն է՝ Հայաստանից կերտել «Արևմտյան Ադրբեջան», իսկ քանի որ ՔՊ-ի ծրագիրը դա է, չի կարող բնիկ ադրբեջանական հող հռչակված Արցախն ու դրա հերոսական պատմոթյունը մանրակրկիտ ուսումնասիրության առարկա դառնալ մատաղ սերնդի կողմից: Իլհամը կիմանա ու Ժաննայի մարդու սալերը կխորովի հանկարծ:

Զարմանալ պետք չէ. Ժաննան այն անձն է, որը դեռ հեղափոխությունից շատ առաջ էր Նժդեհին որպես ֆաշիստ հայտարարում ու հայ ժողովրդի ամբողջ արժեհամակարգը կասկածի տակ դնում. զտարյուն սորոսական է:
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել