Փորձելով արդարանցել տրանպորտի ուղեվարձի թանկացմանը միտված իրենց քայլերը՝ Ավինյան Տիկոյի տեղակալ Գրիգորյան Սուրոն «Ազատության» հետ զրույցում հասկացրել է, որ քաղաքային տարնսպորտի բարեփոխումները չեն կարող ձրի լինել: ««Գազելն ու ավտոբուսը չեն կարող նույն գինն արժենալ»,-հայտարարել է Ավինյան Տիկոյի ջահել տեղակալը:
Փաստորեն՝ մի քանի ավտոբուս ավել բերելու հեռահար իմաստը հենց սա էր՝ տոմսային համակարգի ներդրմամբ ուղեվարձի անհամաչափ թանկացումը: Ընդ որում՝ փաստ է, որ ավտոբուսներ բերելը գործնականում շատ քիչ դրական ազդեցություն է ունեցել քաղաքում մարդկանց շարժունակության բարձրացման խնդրի վրա, քանի որ կանգառներում շատ հաճախ քաղաքացիները ստիպված են լինում կոնկերտ համարի տրանսպորտին սպասել ժամից էլ շատ:
Այս ամենը չի կարող զարմանալի համարվել, քանի որ ցանկացած դեպքում գործ ունենք ՔՊ-ական իշխանության հետ: Ավինյան Տիկոն ի սկզբանե խնդիր է դրել տրանսպորտի գների բարձրացման, բայց որպեսզի ալիբի ունենա, մի քանի նոր ավտոբուս է բերել՝ քաղաքն իբր «Գազելներից» ազատելու համար:
Եթե բնակչությունը կուլ տվեց տրանսպորտի գների փաստացի թանկացումը, ապա այդ պրոցեսը լինելու է շարունական՝ «ավելի շատ ավտոբուս=ավելի թանկ ուղեվարձ» բանաձևի տրամաբանությամբ:
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել