Կարծում եմ, որ երկու օր առաջ հայտարարված մայրաքաղաքային 24 (այդ թվում՝ 1 միկրոավտոբուսային) երթուղիների մրցույթը կտապալվի, ինչը իրավունք կտա Տարոնին ասելու, որ առանց վարձավճար բարձրացնելու այդ երթուղինները շահագործելու հնարավորություն չկա: Նորից եմ պնդում, որ պետք է կասեցվի այդ գործընթացը, և որպես այլընտրանք լայն մասնագիտական և ոչ միայն մասնագիտական քննարկման դրվի հասարակական տրանսպորտի ընդհանուր կառավարման հարցը: Այն պետք է արվի արագ, որպեսզի մինչև տարեվերջ կազմավորվի մայրաքաղաքի նոր հասարակական տրանսպորտը՝ վերջապես ազատվելով «գծատեր» հասկացությունից և ստանալով քաղաքակիրթ և ժամանակակից բովանդակություն:
Նյութի աղբյուր՝ https://www.facebook.com/vakhtang.siradeghyan/posts/10200209867760323?notif_t=close_friend_activity
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print
Տպել



