Ինչպես բոլոր PR արշավների ժամանակ, այնպես էլ քաղաքական PR-ի մեջ կա SPAM հասկացությունը։ Հիմա «Իմ քայլ» դաշինքի քաղաքական PR-ի մասնագետները պետք է Նիկոլ Փաշինյանին զգուշացնեն, որ «պատերին տալ, ասֆալտին փռել» և նմանատիպ արտահայտություններն արդեն SPAM-ի են տանում քարոզարշավը։
Փաստացի, այդպես էլ չամփոփված 100-օրյակից հետո վարչապետի պաշտոնակատարի հռետորաբանությունը որևէ փոփոխության չի ենթարկվել, ժեստիկուլացիան և իմիջը նույնն են մնացել։
Հաշվի առնելով, որ մրցակից քաղաքական ուժերը նոր քաղտեխնոլոգիաներ են կիրառում, վստահ կարող ենք ասել, որ «Իմ քայլը» նմանօրինակ արշավով ձայներ է կորցնելու։
Նյութի աղբյուր՝ https://www.facebook.com/kh.edgar/posts/1708121825959825
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print
Տպել