Newmag.am-ը գրում է.
Աշխատանքը փոխելու հիմնական պատճառներից մեկը շատ դեպքերում ղեկավարի նկատմամբ հակակրանքն է լինում։ Դա պայմանավորված է լինում աշխատակիցներին ապամոտիվացնելու, յուրաքանչյուր քայլը հսկելու հանգամանքներով։
Անշուշտ, ոչ բոլոր դեպքերում են մեղավոր լինում միայն ղեկավարները․ շատ հաճախ խնդիր է առաջանում փոխադարձ անհամաձայնության ու հակակրանքի հետևանքով։
Եթե ղեկավարը համապատասխանում է մեր պատկերացումներին, ապա ապահովված է անձնական աճը։
Շատ հաճախ աշխատանքային հարցազրույցի հրավիրվածներն այնքան էլ լուրջ չեն մոտենում այս հարցին, մինչդեռ ամեն ինչ պայմանավորված է հարցազույցով։ Այդ ժամանակ կարելի է պարզել, թե ղեկավարման ինչ ոճ է նախընտրում ղեկավարը, ինչպես է ընկալում աշխարհը, ինչպես է կարողանում վերլուծել տեղեկությունը և այլն։
Մարդկային արժեքներ
Չնայած նրան, որ ղեկավարը կարող է մոտիվացիայի աղբյուր լինել նոր աշխատակցի համար, այնուամենայնիվ, պետք է խորությամբ ուսումնասիրել նրա կերպարն ու հաջողության պատմությունը։ Հարցրեք նրան՝ երբ է որոշումներ կայացնում․ դա շատ կարևոր չափանիշ է։
Որոշումներ ընդունելու չափանիշներն ու հարաբերությունները կարգավորելու մեթոդը մարդկային արժեքների մեծագույն դրսևորումներն են։ Դրանից կարող է կախված լինել Ձեր կարիերան, առաջընթացն ու Ձեր ներկայության անհրաժեշտությունը։ Այդ իսկ պատճառով շատ բիզնես-ընկերություններ առաջնորդվում են ղեկավարման բարձր արժեքային սկզբունքով։ Եթե ընկերությունում գերիշխում է ղեկավարման այս սկզբունքը, ապա առաջընթացն ու կարիերայի աճը երաշխավորված է լինում։
Անձնական օրինակ
Հարցազրույցի ընթացքում զրուցեք հարցազրուցավարի հետ այնպես, ինչպես նա՝ Ձեզ հետ։
Հարցերի միջոցով փորձեք պարզել, թե ինչպես է հասել հաջողությունների, ընտրություն կատարել ու կողմնորոշվել։ Դա հնարավորություն կտա պատկերացում կազմել նրա ղեկավարման ոճի մասին։ Բացի հաջողություններից, հարցրեք նաև ձախողումների մասին, թե ինչ անհաջողությունների ու դժվարությունների է հանդիպել և այլն։ Կպարզեք աշխատանքի ու մասնագիտության դերը նրա կյանքում, զգացմունքայնության աստիճանը, համարձակության հակվածությունն ու ամենակարևորը պատասխանատվության աստիճանը։ Թե որքանով ղեկավարը սովորություն ունի առաջացած խնդիրների լուծումները տեսնել իր և ոչ դե դիմացինների մեջ, արդեն իսկ աշխատավայրում առողջ ու ճիշտ մթնոլորտի ձևավորման նախապայմանն են։
Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ