Life.panorama.am-ը գրում է.
Աշխատանքային ժամերն արդյունավետ օգտագործելու և ժամանցի համար ժամանակ ունենալու նպատակով կարևոր է ամեն ինչ ճիշտ պլանավորել և հնարավորինս լրջությամբ աշխատել։
Կարևորագույն պայմանն օրվա սկզբում անելիքները սահմանելն ու դասակարգելն է՝ ըստ կարևորության և հերթականության։
Հարկավոր է պահպանել կարգուկանոնը աշխատավայրում։ Ամեն առավոտ սկսեք Ձեր գրասեղանը դասավորելուց։
Առաջինն արեք ամենաբարդ գործերը։
Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ
Նյութի աղբյուր՝ http://life.panorama.am/hy/news/2015/11/28/work-day/415772
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print
Տպել



