Հանրահայտ Hyatt-ից հետո հիմա էլ Hilton է մտնում Հայաստան, իսկ նման բրենդների մուտքը Հայաստան էականորեն բարձրացնում է հայկական տուրիզմի նկատմամբ ընկալումը քաղաքակիրթ միջավայրում: Պետք է նշեմ, որ տուրիզմի մակարդակը բարձրացնելու համար այս բրենդների կողքին անհրաժեշտ է բարձրացնել նաև սպասարկման մակարդակը:
Ի դեպ, մոտ ապագայում Հայաստան է մտնելու ևս մեկ համաշխարհային հյուրանոցային բրենդ՝ Radisson Blue-ն:
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print
Տպել