Ինչո՞ւ է Ադրբեջանը դանդաղեցնում Արցախի հարավում ենթակառուցվածքների վրա ներդրումները։ Փորձագետները դա կապում են ոչ այնքան տնտեսական, որքան քաղաքական հաշվարկների հետ՝ չբացառելով, որ շուտով ականատես կլինենք տարածաշրջանային նոր դիմակայության։

armeniasputnik.am-ը գրում է․

2020-ի պատերազմից հետո Արցախի հարավային շրջաններում՝ Արաքս գետի հովտում մեծ թափով կառուցվող Հորադիզ-Միջնավան ավտոճանապարհը շահագործման կհանձնվի լավագույն դեպքում 2023-ի աշնանը։ Թուրքական ճանապարհաշինական Kalyon Holding ընկերության ղեկավար Նիհաթ Յըլդըրըմն այս հայտարարությունը արել է հունիսի սկզբին, ինչը անակնկալ էր ադրբեջանցի վերլուծաբանների համար, բացասական իմաստով։ Մոտ 124 կմ ձգվող ճանապարհի վրա հողային աշխատանքներ կատարելու քիչ կարիք կա։ Ճանապարհը գործել է նաև նախկինում, և այնտեղ ավելի շուտ նորոգման, քան նոր ճանապարհ կառուցելու մասին է խոսքը։

Հորադիզից Միջնավան ձգվող ճանապարհը հիմնականում հարթ տարածքում է՝ Արաքսի հովտում, որտեղ եթե կան էլ գոգավորություններ, ապա քիչ են և հեշտ հաղթահարելի։ Այդպիսի տարածքում ճանապարհ կառուցելու համար ոչ թե 2 տարի, այլ առավելագույնը 5-6 ամիս է հարկավոր։

Հարց է առաջանում՝ ինչո՞ւ է Ադրբեջանը դանդաղեցնում Արցախի հարավում ենթակառուցվածքների վրա ներդրումները։ Փորձագետները դա կապում են ոչ այնքան տնտեսական, որքան քաղաքական հաշվարկների հետ՝ չբացառելով, որ շուտով ականատես կլինենք տարածաշրջանային նոր դիմակայության։



Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ։
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել