Մանիպուլյացիա 1. Տաթևիկ Ռևազյան & Co-ն 24-ժամ հետո սկսեց հերքել գոյություն չունեցող խնդիր՝ պնդելով, թե ՀՀ քաղաքվիացիային չեն կարող զրկել լիցենզիայից։ Մինչդեռ խնդիրը ոչ թե ՀՀ քաղավիացիային լիզենցիայից զրկելուն ա վերաբերում, այլ նրան, որ EASA-ի զեկույցով Հայաստանը չի կարողանալու լիզենզավորել եվրոպական ավիափոխադրողներին, քանի որ ստացել ա չափազանց ցածր վարկանիշ։

Մանիպուլյացիա 2։ Չնայած, որ զեկույցը կազմել էր EASA-ն (European union Aviation Safety Agency)-ն Հայաստանի քաղավիացիան մի սրտաճմլիկ նամակ ա հրապարակել ICAO International (Civil Aviation Organization)-ի աուդիտորի կողմից, որը ՉԻ ՏՐԻԱՊԵՍՈւՄ EASA-ի զեկույցին և իրավասու ՉԻ գնահատականներ տալ։ Թեև նույնսիկ նա չի հերքում խնդիր առկայության փաստը, ընդամենը Տաթևիկ Ռևազյանի դեմքնա փրկում։

Մանիպուլյացիա 3։ Քաղավիացիայի արձագանքում շահարկում են, թե խնդիրները նոր չեն, մինչդեռ ՀՀ քաղավիացիան նմանատիպ ստուգումեր ա անցել նաև 2007 և 2015թթ՝ ստանալով շատ բարձր գնահաատական։ Առաջին աուդիտի ժամանակ՝ 100-ից 94 բալ, երկորդ ստուգման ժամանակ՝ 80։

Մանիպուլյացիա 4։ Նիկոլ Փաշինյանի խոսնակը ՍՏԵԼ ա՝ ասելով, թե կառավարությունը չի ստացել EASA-ի զեկույցը, քանի որ վարչապետի խորհրդականը ավելի վաղ ասել էր, որ ստացել են, փորձում են թարգմանել

Իսկ հիմա փաստերի մասին

Փաստ 1: EASA-ն զեկույց է կազմակել, որով Հայաստանի քաղավիացիային տվել են չափազնաց ցածր վարկանիշ։ EASA-ի զեկույցից հետո Հայաստանի քաղավիացիայի կոմիտեի տվելիք արտոնագրերը եվրոպական ավիափոխադրողները չեն ընդունելու։

Փաստ 2: Քաղավիացիայի կոմիտեի ֆունկցիան թռիչքային անվտանգության վերահսկում է։ Նախքան զեկույցը, EASA-ն երեք ամիս ժամանակ էր տվել Հայաստանի քաղավիացիային վերանցել խնդիրները, ինչը Տաթևիկ Ռևազյանը չի արել։

Փաստ 3: Մի քանի ամիս առաջ Տաթևիկ Ռևազյանն աշխատանքից ազել ա ոլորտի մասնագետ հանդիսացող չորս առանցքային վարչության պետերի։ EASA-ի զեկույցում հատուկ շեշտված ա, որ ՀՀ քաղավիացիան չունի մարդկային այն ռեսուրսը, որոնք ի զորու են կոմպետենտ ձևվով լիցենզավորել դեպի ԵՄ թռիչքները։

Փաստ 4: Ցանկացած հայկական ավիաընկերություն, որն առանձին կանցնի աուդիտ, պետք է դիմի այլ վերահսկողի, օրինակ նույն EASA-ին և պայմանագիր կնքի, որպեսզի վերահսկեն իրենց, քանի որ ՀՀ քաղկոմիտեն EASA-ի սև ցուցակում ա։

Ամփոփում։

Ստեղծված իրավիճակը ունի մեկ պատասխանատու և դա Տաթևիկ Ռևազյանն ա, որը լուրջ չի վերաբերվել EASA-ի նախազգուշացումներին և ոլորտի պրոֆեսիոնալներին հեռացրել ա իրենց պաշտոններից։

Ստեղծված իրավիճակը ունի մեկ մեղավոր և դա Նիկոլ Փաշինյանն ա, որը Տաթևիկ Ռևազյանի պես անպատրաստ ու անփորձ, Հայաստանի մասին պատկերացում չունեցող աղջկան վստահեց մի ամբողջ երկրի ավիացիոն ոլորտ, որը նա հաջողությամբ ավիրեց։ Արդյունքում ունենք 4 փակ սահման, 0 ավիացիա։

Ես պատասխանատու ձևվով ասում եմ, որ Տաթիկ Ռևազյանն այլևս չի վերադառնալու Հայաստան, իսկ Նիկոլ Փաշինյանը այլևս չի կարողանալու փախնել Հայաստանից։

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել