Եթե 2020-ի մարտի 1-ից հետո Լյուքսեմբուրգում գնացք, տրամվայ կամ ավտոբուս եք նստում, ստիպված չեք լինի վճարել ուղեվարձի համար: Այս երկիրը առաջիններից մեկն էր, որ հասարակական տրանսպորտը լիովին անվճար դարձրեց:

Այս նորարարությունը նպատակ ունի նվազեցնել անհավասարությունը. չնայած փոքր Լյուքսեմբուրգը հայտնի է իր հարստությամբ, աղքատների թիվը աճում է:

-Մեր նպատակը հարուստների և աղքատների միջ տարբերություն չդնելն է», - ասում է տրանսպորտի և շինարարության նախարար Ֆրանսուա Բաուշը: - Ցածր աշխատավարձ ունեցող անձանց համար տրանսպորտի համար վճարը հնարավոր է համարում: Հետևաբար, ավելի հեշտ է այն դարձնել բոլորի համար անվճար:

Չանայած ուղեվարձն էլ, բավականին ցածր էր. երկրի ներսում ցանկացած հեռավորության համար տոմսը կարժենա ընդամենը 2 եվրո: Բացի այդ, շատ շահառուներ կային, ովքեր ճանապարհորդում էին անվճար. մինչև 20 տարեկան երիտասարդներ, մինչև 30 տարեկան ուսանողներ և «սոցիալական եկամուտ» ստացողներ: Image result for adolphe bridge

Հետևաբար, որոշ քննադատներ ասում են, որ տոմսերի չեղարկումը իմաստ չունի: Լյուքսեմբուրգի համալսարանի հետազոտողները ասում են, որ բնակարանների գների բարձրացումը շատ ավելի կարևոր խնդիր է: 

Սակայն տրանսպորտի վարչությունից հայտնում են, որ ուղեվարձը ծածկում է ընթացիկ ծախսերի միայն 10% -ը, և կառավարությունը նախատեսում է արդիականացնել երկաթուղիները և բարելավել գնացքների, տրամվայների և ավտոբուսների միջև փոխանցումների համակարգը: Մինչև 2025 թվականը նախատեսվում է քաղաքացիների առնվազն 20% -ը տեղափոխել հասարակական տրանսպորտ:

Բացի այդ, կառավարությունը ցանկանում է նվազեցնել մեքենաների քանակը: Մեկ շնչի հաշվով Լյուքսեմբուրգը ունի ԵՄ-ի ամենաբարձր քանակը: Մարդկանց 60% -ը աշխատանքի մեքենայով է գնում, իսկ միայն 20% -ը `տրանսպորտով:

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել