Բրիտանական ավիաուղիների՝ դեպի Շարմ էլ-Շեյխ թռիչքները վերականգնելու ֆոնին քննարկվեց զբոսաշրջությունը վերականգնելու անհրաժեշտությունը նաև եգիպտական մեկ այլ հանգստավայրում ՝ Տաբայում: Տեղի ներդրողների կարծիքով՝ դրան կնպաստի այստեղ նոր օդանավակայանի կառուցումը, հայտնում է ATOR-ը:

Տաբան խաղաղ ու հանգիստ վայր է, գտնվում է Իսրայելի սահմանին ՝ Էյլաթից վեց կիլոմետր հեռավորության վրա:

Հարավային Սինայի իշխանությունների հետ հանդիպման ժամանակ Տաբայի ներդրողները քննարկել են ժամանակակից օդանավակայանի կառուցման պլանը, որի համար մի կտոր տարածք արդեն «գտնվել» է: Նախատեսվում է սկսել շինարարությունը 2020 թվականից: Հանգույցը սպասարկելու է չորս տուրիստական տարածք ՝ Տաբա, Նուվեբա, Դահաբ և Սինա լեռան վրա գտնվող Սբ. Կատարինեի վանքի հատվածը:

Տաբայի և Նուվեբայի Ներդրողների ասոցիացիայի նախագահ Սայիդ Սամի Սեյմանը եգիպտական լրատվամիջոցներին տված հարցազրույցում ասել է, որ Կարմիր ծովի արևելյան ափին գտնվող հանգստավայրերը ենթակառուցվածքային խնդիրների պատճառով զբոսաշրջիկների ներհոսքի հետ կապված լուրջ դժվարություններ են ունենում:

Կահիրեից Տաբա թռիչքներ չկան: Զբոսաշրջիկները սովորաբար թռչում են Շարմ էլ-Շեյխի օդանավակայան, որտեղից Տաբա մոտ 220 կմ է: Այսպիսով, Եգիպտոսի արևելյան հանգստավայր հասնելը տևում է մոտ չորս ժամ:

– Տաբայում կա տեղական օդանավակայան, բայց դա հնացած է,– ասում է փորձագետը,– ներդրումներ են անհրաժեշտ նավարկության նոր սարքավորումներ գնելու համար: Այժմ նա ընդունում է չարտերային չվերթներ միայն Արևելյան Եվրոպայից. գերմանացիներն ու բրիտանացիները կտրականապես հրաժարվում են թռչել այստեղ ՝ օդային ժամանակակից անվտանգության համակարգերի բացակայության պատճառով:

Կահիրեից Տաբա տանող գլխավոր ճանապարհը փակ է 2011 թվականից: Հետևաբար մայրաքաղաքից Տաբա կարելի է միայն Շարմ էլ-Շեյխով գնալ. դա տևում է ավելի քան ինը ժամ:

Ըստ Սուլեյմանի, 2015-ի ճգնաժամից հետո Տաբայում հյուրանոցների մոտ 30 տոկոսը փակ է: Իսկ ներդրողները չեն ցանկանում գումար տրամադրել հանգստավայրի համար հեռանկարների բացակայության պատճառով:

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել