Առցանց լրատվական Axios-ը ձեռք է բերել տեղեկություն Facebook սոցիալական ցանցում ԱՄՆ նախագահ Դոնալդ Թրամփի գովազդային ընկերության մասին։

Պարզ է դարձել, որ նախընտրական գովազդային ընկերության ֆեյսբուքյան ծախսերի գրեթե 44%-ը ծախսվում է տարեց ընտրողների վրա։ Հիմնականում դրանք 65 տարեկանից բարձր ամերիկացիներն են։ Միևնույն ժամանակ դեմոկրատների թեկնածուներն այդ թիրախային խմբի վրա ծախսում են միայն 27%։

Ինչպես նշում է Axios-ը, այդ թիրախային խումբը հատկապես կարևոր է Թրամփի համար, քանի որ դեմոկրատները կարողացան տանել երիտասարդ լսարանի քվեները Կոնգրեսի միջանկյալ ընտրությունների ժամանակ։

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել