Տորոնտոյի համալսարանի գիտնականների վերջին հետազոտությունների արդյունքները ցույց են տվել, որ ամենևին պարտադիր չէ սուրճ խմել՝ դրա թարմացնող ազդեցությունը զգալու համար, գրում է Daily Mail-ը։

Եթե մարդը սուրճի հետ ասոցացվող որևէ բան է տեսնում, նրա ուղեղի այն հատվածները, որոնք պատասխանատու են ակտիվության և ուշադրության համար, միանգամից կակտիվանան: Ամեն դեպքում, գիտափոևձը դա է ապացուցում։

Գիտափորձի ընթացքում պարզ է դարձել, մարդիկ, որոնք աշխատել սուրճի նկարի հետ, ռազմավարություն ստեղծելիս ավելի հստակ են մտածել: Նրանց անգամ թվացել է, թե ժամանակն ավելի արագ է անցնում՝ ի տարբերություն թեյի հետ աշխատող կամավորների խմբի։

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել