Ի դեպ, երբ հիմա շատերն ասում են՝ վայ, ո՞նց կլինի հարցերն ուզում են հանրահավաքներով լուծել, այդ շատերը մոռանում են մի քանի կարևոր բան, օրինակ, որ այսօրվա հայոց պետությունը ձևավորվել է հենց հանրահավաքներով ու հանրահավաքներում, որ երկու տարի տևած հանրահավաքային շարժումն է դարձել հայոց պետություն, որ այսօրվա հայոց բանակը նույնպես ձևավորվել է հանրահավաքային շարժման միջից, որ ջոկատներ, զենք և այլ հարցեր ի սկզբանե այդ շարժման մեջ են ձևավորվել, որ Ղարաբաղյան պատերազմում հաղթանակն ու հայկական Ղարաբաղը նույնպես հանրահավաքի արդյունք են, որ դրանք չէին լինի, եթե չլիներ ի սկզբանե հանրահավքային պայքարը:

Երբ նույն մարդիկ, ասում են՝ վայ, աման, բա պրոֆեսիոնալները, նրանք մոռանում են շատ բան: 
Օրինակ՝  որ պրոֆեսիոնալները չեն ստեղծել այսօրվա անկախ Հայաստանը, որ պրոֆեսիոնալները չեն եղել այսօրվա հայոց բանակի ակունքներում, որ պրոֆեսիոնալները չեն դրել Ղարաբաղը Հայաստանին միանալու պահանջը, որ եթե պրոֆեսիոնալներին մնար, այդ ամենը կարող էր և չլինել կամ լիներ լրիվ այլ կերպ, որ ոչ մի պրոֆեսիոնալի համար 88 թվին Ղարաբաղի միացումը Հայաստանին իրատեսական չէր կարող թվալ: Դա հակասում է որևէ պրոֆեսիոնալ հաշվարկի: 

Նույնը՝ Հայաստանի անկախությունը: 

Իսկ բանակի մասին պրոֆեսիոնալները դեռ 90 թվին ասում էին․ «Խելքները հացի հետ են կերել, հայոց բանակ են ուզում ստեղծել»:

Ասում են՝ պատկերացնո՞ւմ եք՝ Ղարաբաղյան հարցի կարգավորումն ուզում է միտինգի հարց դնել: 

Բա դիվանագիտությունը: Երևի դիվանագիտությամբ է Ղարաբաղն այսօր հայկական դարձել, այլ ոչ թե հանրահավաքներով սկսած Ղարաբաղյան շարժման ու հայկական բանակով: 
Բա մի հատ արձան դնենք էդ թույն դիվանագետներին:

Սրանով ամենևին էլ չեմ ժխտում պրոֆեսիոնալների դերն ու ավանդը նաև մեր պետության կայացման գործում. և՛ բանակում, և՛ ընդհանրապես նրանք էլ մեծ դեր են խաղացել: Պարզապես պետք է հիշել, որ կյանքը միաբևեռ չէ: 
Իրենց տեղն ունեն և՛ պրոֆեսիոնալները, և՛ «սիրողները»: Եվ ամեն մեկն իրեն բնորոշ առքելությունն է կատարում: 
Միայն սիրողներով չես կառուցի պետություն, բայց միայն պրոֆեսիոնալներով՝ նույնպես:

Դառնալով հանրահավաքների հարցին: 

Գուցե Ռուսաստանում կամ նման մի երկրում հանրահավաքն էզոտիկա է, բայց Հայաստանում հանրահավաքը մեր ուրույն հայկական քաղաքական մշակույթի ոչ միայն մասն է, այլև հիմքը: 
Սա հայկական ազգային ավանդույթ է այլևս:  Դա պարտավոր չեն հասկանալ ռուսական կամ այլ օտարազգի փոձագետները, բայց դա պարտավոր են հասկանալ հայերը, հայերեն մտածողները, հայկական փորձից ելնողները:

Ուղիղ ժողովրդավարությունը Հայաստանում (ի տարբերություն, իմիջիայլոց, ներկայացուցչականի) ոչ թե ներմուծովի, վերացական գաղափար է, այլ մեր ուրույն հայկական քաղաքական փորձի ձևակերպում, մեր ազգային հայկականը:

Մի անգամ էլ՝ անկախության տոնը շնորհավոր:

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել