Syncapse-ի մարկետոլոգները հաշվարկել են Facebook-ի 1 Like-ի արժեքը, որը կազմել է 174 ԱՄՆ դոլար: Այս տեսակի հետազոտություններն իրականացվում են 2010 թվականից, որոնք իրենց մեջ ներառում են տարբեր ապրանքանիշերի և բրենդերի վիճակագրական ցուցակ: Like-ի արժեքը հաշվարկվում է ըստ նրա լոյալության, գումարի մեծության, որը սպառողները ծախսում են բրենդի իրացման համար:

2013 թվականին ստացվել է հետևյալ բրենդերի ցուցակը:

Ամենաթանկ Like-ը կազմել է 405 դոլար:

1.Zara - $405
2.Levi՛s - $312
3.Monster - $309
4.H&M - $306
5.Victoria՛s Secret - $289
6.Macdonalds -$182
7.Starbucks -$177
8.BlackBerry -$169
9.Disney -$132
10.Subway -$104

Միջին Like-ի գինը կազմել է 174 դոլար:
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել