Հնարավոր է, որ դուք իրոք լավ պատրաստված եք եղել, ունեցել եք լավ կազմված ռեզյումե և առավելագույն ուշադրություն եք դարձրել հագուստի ընտրությանը, ծախսել եք մի քանի օր՝ ուսումնասիրելով այդ ընկերության պատմությունը, կարդացել եք աշխատանքի պայմանները, պատրաստել եք ձեր պատասխանները՝ համապատասխանեցնելու ենթադրվող հարցերին։ Մի խոսքով, ըստ ձեզ, դուք ամբողջովին պատրաստ էիք հարցազրույցին, բայց այնուամենայնիվ ձախողել եք։ Եկեք ուսումնասիրենք այն 5 դասերը, որոնք կարելի է քաղել ձախողված հարցազրույցից։
1․ Հասկացեք, թե ինչն եք արել ճիշտ և ինչը՝ սխալ
Եթե նույնիսկ դուք ձախողել եք հարցազրույցը, հարցազրուցավարը կարող է հետադարձ կապի միջոցով նշել, թե ինչն եք արել ճիշտ,և ինչը՝ սխալ։
• Գրառեք այն ամենը, ինչը դուք համարել եք, որ ճիշտ եք արել և համեմատեք այն հարցազրուցավարի կարծիքի հետ։ Կա՞ն համընկնումներ: Ի՞նչ եք կարծում՝ հնարավո՞ր է էլ ավելի բարելավել այդ կետերը:
• Գրառեք այն ամենը, ինչը և դուք, և հարցազրուցավարը սխալ եք համարել։ Փորձեք աշխատել այդ ուղղությամբ: Առավել ուշադիր զննեք այն կետերը, որոնք ձեզ նախկինում անկարևոր էին թվում, սակայն հարցազրուցավարը առանձնացրել է դրանք։
• Մտաբերեք և գրի առեք այն բոլոր հարցերը, որոնք ուղղվել են ձեզ,և փորձեք պատասխանել դրանց նորից՝ հասկանալով՝ ինչ եք սովորել մինչև այժմ։ Հաջորդ անգամ փորձեք հանդես գալ նոր, ավելի լավ պատասխաններով և հարմարացրեք դրանք գործատուի պահանջներին։
Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ։