Panorama.am-ը գրում է.
Քարոզարշավը բավական հետաքրքիր, կոռեկտ և կուլտուրական է անցնում, քան կարելի էր պատկերացնել: Լրագրողների հետ այսօր կայացած հանդիպման ժամանակ այս մասին ասաց մեդիա փորձագետ Սամվել Մարտիրոսյանը:
«Ինչ վերաբերում է քաղաքական ուժերի՝ համացանցում ծավալող գործունեությանը, ապա բոլոր քաղաքական ուժերն օգտագործում են միևնույն հարթակը՝ ֆեյսբուքը, մի փոքր էլ ինստագրամը: Այս ընտրություններին պատգամավորության թեկնածուների մեծ մասն արդեն ֆեյսբուքում կա, մինչդեռ չկային սրանից առաջ կայացած ընտրությունների նախաշեմին: Այժմ կուսակցությունները նրանց ստիպում են գոնե կոստյումով նկարներ հրապարակել՝ թեկուզ իրենց էջերում ոչինչ չգրելով»,- փաստեց բանախոսը:
Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print
Տպել



