Ցանկացած երկրի համար որպես տնտեսության կարևորագույն ոլորտ հանդիսանում է տուրիզմը, որը բոլոր ժամանակներում հանդիսանում է պետության այցեքարտը: Աշխարհի շատ պետությունների համար այն հանդիսանում է գերակա ոլորտ և դրված է պետական քաղաքականության հատուկ ուշադրության ներքո: Սա մի ոլորտ է, որն անկախ միջազգային բորսայի գներից և համաշխարհային տնտեսական շուկաների տատանումներից՝ պետության համար ունի ինդիվիդուալ նշանակություն տարվա բոլոր եղանակներին:

Հայաստանը համաշխարհային շուկայում դեռևս լավ ճանաչված չէ որպես զբոսաշրջային երկիր, ոչ հայկական ծագումով զբոսաշրջիկների թիվը դեռևս ցածր է, տուրիզմի ենթակառուցվածքները բավարար չափով զարգացած չեն: ՀՀ-ն չունի ելք դեպի ծով, ցամաքային չորս սահմաններից երկուսը փակ են, առկա է նաև օդային փոխադրումների մրցակցության և աշխարհագրական դիվերսիֆիկացիայի խնդիր: Սահմանային անցման գործընթացները (այդ թվում՝ վիզային ռեժիմի) ևս պահանջում են դյուրացում: ՀՀ-ում զբոսաշրջության ներուժը բավականաչափ բացահայտված, գույքագրված և օգտագործված չէ, առկա չէ զբոսաշրջիկների տարբեր խմբերի համար բազմազանեցված առաջարկ։

Գործադիրի կողմից մշակվել է 2017 թվականի տարեկան զբոսաշրջության զարգացման ծրագիրը, որի շրջանակում ակտիվ թիրախային մարքեթինգ իրականացնելու համար ընտրվել են ՌԴ-ի, Չինաստանի, Ճապոնիայի, Ծոցի երկրների, Արևմտյան Եվրոպայի երկրների շուկաները: Միաժամանակ քննարկվում են նաև այլ նպատակային շուկա հանդիսացող երկրների քաղաքացիների համար առանց վիզայի ռեժիմ սահմանելու հարցը:
Առաջիկայում նախատեսվում է ավելացնել աջակցությունն զբոսաշրջության մեծ պոտենցիալ ունեցող նոր ուղղությունների (լեռնագնացություն, հեծանվորդություն, էքստրեմալ տուրիզմ, էկոտուրիզմ, առողջապահական տուրիզմ, կրոնական, գինու և այլն) արդեն իսկ գործող մասնավոր նախաձեռնություններին, ինչպես նաև մշակել ծրագիր՝ առնվազն 20 զբոսաշրջության վայր չհանդիսացող պատմամշակութային հուշարձաններն ու բնության հատուկ պահպանվող տարածքները զբոսաշրջության վայր դարձնելու համար։

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել