Ընթացիկ տարվա առաջին երկու ամիսներին նկատվել է արտահանման աճ: Սա հիմնականում պայմանավորված է այն հանգամանքով, որ այս ամիսներին Հայաստանից արտահանվող ապրանքների պոտենցիալ շուկաներում նկատվել է որոշակի կայունություն:

Քանի որ Հայաստանն արտահանումն իրականացնում է հիմնականում դեպի ռուսական շուկա, ուստի հենց վերջինիս կայունացումն ուղղակիորեն նպաաստել է ՀՀ արտահանման ծավալներին:

Մյուս կողմից նկատենք,.որ Հայաստանի տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը 2016 թվականի հունվար­-փետրվարին 4,7 տոկոսով գերազանցել է նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի ցուցանիշը: Շինարարության ծավալը կրկին աճել է նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ՝ 2,1 տոկոսով:

2015թ. հունվար­-փետրվարի համեմատ ընթացիկ տարում ծառայությունների ծավալն աճել է 9,8
տոկոսով, իսկ գյուղատնտեսության համախառն արտադրանքի ծավալը՝ 2,5 տոկոսով: Արտահանման ծավալները կտրուկ ավելացել են՝ 23,6 տոկոսով, իսկ ներմուծումը նվազել է 12,2 տոկոսով: Կայունացել են հատկապես գունավոր մետաղների գները:

Այս տարվա հունվարին նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ արտահանման աճ է գրանցվել հագուստի, ծխախոտի, խմիչքի, սննդամթերքի, ինչպես նաև հանքագործական արդյունաբերության ճյուղերում:
Սա նշանակում է, որ խմիչքի ոլորտը, որի արտահանման մեծ մասը բաժին է ընկնում ԱՊՀ երկրների շուկային, իր վրա զգացել է կայունությունը, և ընկերությունները փորձում են իրենց արտադրանքն արտահանել այլ շուկաներ:
Կարծում եմ արտաքին շուկաների կայունացումը հետագայում նպաստելու է արտահանման ծավալների աճին:

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել