diamondsMediamonitor.am-ը գրում է.

Ամուսնության առաջարկ անելիս մենք նախընտրում ենք ադամանդները շնորհիվ Դե Բիրս ընկերության:

Մինչև 1938 թ.-ը Դե Բիրս՝ ընկերությունների կարտելը որը զբաղվում էր ադամանդների հանքարդյունաբերությամբ և մշակմամբ, խնդիր ուներ իր թանկարժեք քարերը վաճառելու:  Երկու տասնամյակ շարունակ վաճառքը գնալով նվազում էր, բայց երբ վրա հասավ մեծ ճգնաժամը, արդեն շատ քչերն էին ցանկանում իրեր, որոնք ասոցացվում էին միայն հարուստների հետ, գրում է Ջ. Քորթնին Վաշինգտոն Փոսթ թերթում: Այսպիսով ընկերությունը վարձեց N.W. Ayer  գովազդային գործակալությունը, որ վերջինս ճանապարհ գտնի «վերափաթեթավորելու» ադամանդները միջին խավի ամերիկացիների համար:

Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել