Interpress.am-ը գրում է․
Երբ գործը հասնում է համոզելու տեխնոլոգիաներին, եթե դուք հստակ չներկայացնեք նպատակը, կպարտվեք: Շատ հաճախ պրեզենտացիաները որոշակի արդյունքներ չեն ունենում, քանի որ դրանք կոնկրետ գործունեությանն ուղղված հստակ ուղով չեն ներկայացվում:
- Ձևակերպե՛ք, թե ինչ եք ուզում
Նախքան բովանդակության մասին մտածելը կարևոր է հստակ իմանալ, թե ինչ արդյունք եք ակնկալում ձեր պրեզենտացիայից: Ծրագրավորման գործընթացը սկսելուց բավական հաջող գաղափար է հետևյալը գրելը. «Երբ ես ավարտեմ խոսելը, իմ լսարանը…», և ավարտել նախադասությունը ինչ-որ կոնկրետ գործողությամբ:
Անորոշությունը ձեր թշնամին է, և նմանատիպ ոչ հստակ արտահայտությունները՝ «Ինձ ունկնդրողները շատ բան կհասկանան իմ ծրագրի մասին» չպետք է լինեն: Գործողությունները դարձրեք շոշափելի և համոզիչ, ապա կառուցեք բովանդակությունը այն հիմքի շուրջ, թե ինչ պետք է իմանա, ինչին հավատա և ինչ զգա ձեր մասին լսարանը, որպեսզի որոշակի գործողությունների դիմի:
2.Ինչպես գրավել լսարանի ուշադրությունը
Հիշեք, որ ձեր նպատակը ոչ թե լսարանին ստիպելն է հասկանալ, այլ համոզել նրանց գործողությունների դիմել:
- Միշտ մտածեք, որ ձեր լսարանը բաղկացած է լավ և հնարամիտ մարդկանցից, ովքեր այնքան ծանոթ չեն ներկայացվող նյութին, որքան դուք
- Ներկայացրեք ձեր պատկերացումները փաստարկի երկու կողմի մասին էլ: Անհրաժեշտության դեպքում բացատրեք ձեր ներկայացրածի վերաբերյալ հնարավոր ռիսկերն ու խոչընդոտները և այն, թե դրանք ինչպես պետք է հաղթահարվեն
- Կիրառեք տրամաբանական, ազգային և զգացմունքային կոչեր, ինչպես նաև ապացույցներ, որպեսզի ձեր փաստարկները համոզիչ լինեն: Դրանք կարող են ներառել փորձագետների եզրակացություններ, վիճակագրական տվյալներ, իրական կյանքից օրինակներ կամ անձնական փորձ
3.Առավելություններն ու խոչընդոտները
Որո՞նք են լսարանի ռազմավարական, անձնական և բիզնես շահերը որոշակի գործողություններ կատարելու համար: Ի՞նչ խոչընդոտներ կամ արգելքներ կարող են խանգարել նրանց անել այդ գործողությունը: Այս հարցերի՝ նախնական ուղեղային գրոհը կօգնի հստակեցնել, թե ինչպես հասնել լսարանից ակնկալվող գործողությանը:
Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ