0

Մինչ ոչ ալկոհոլային ըմպելիք արտադրող ընկերությունները փնտրում են ավելի մեծ խանութներ և տաղավարներ, այդ նույն ժամանակ Կոկա–կոլան լրիվ հակառակ բանով է զբաղված։ Գերմանական «Ogilvy & Mather» գովազդային գործակալության ծրագրված և իրագործված գովազդից հետո ընկերության ապրանքի վաճառքն աճեց 278%–ով։ Գերմանական 4 մեծ քաղաքներում տեղադրվեցին Կոկա–կոլայի վաճառքի գաճաճ տաղավարներ` մինի կոլաներով։ Մեկ օրում այդպիսի տաղավարներում վաճառվեց 380 մինի կոլա։ 

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել