Կոկա–կոլայի համարձակ գովազդը


06:21 , 25 նոյեմբեր, 2014

0

Մինչ ոչ ալկոհոլային ըմպելիք արտադրող ընկերությունները փնտրում են ավելի մեծ խանութներ և տաղավարներ, այդ նույն ժամանակ Կոկա–կոլան լրիվ հակառակ բանով է զբաղված։ Գերմանական «Ogilvy & Mather» գովազդային գործակալության ծրագրված և իրագործված գովազդից հետո ընկերության ապրանքի վաճառքն աճեց 278%–ով։ Գերմանական 4 մեծ քաղաքներում տեղադրվեցին Կոկա–կոլայի վաճառքի գաճաճ տաղավարներ` մինի կոլաներով։ Մեկ օրում այդպիսի տաղավարներում վաճառվեց 380 մինի կոլա։