Ինչպես իր ժամանակին գրել է Մովսես Խորենացին, մենք թեպետ փոքր ժողովուրդ ենք, սակայն մեր աշխարհում  հիշատակության արժանի շատ գործեր են կատարվել:  Այդպիսի մեծագործություններից է, իրոք մեր հայկական կինոն: Մերժողովուրդը ոչ միայն սիրում, այլև պաշտում է հայրենական ֆիլմերը:  Ու ոչ միայն այն պատճառով, որ այնտեղ խաղում էին իրոք փայլուն դերասաններ, այլև` որ այդ ֆիլմերն ունեին հրաշալի սցենարիստներ:  Ու հերոսների լեզուն էլ այնքան վաք ու «համով» էր, որ այդ ֆիլմերի բազմաթիվ արտահայտություններ ու դարձվածքներ դարձել են թևավոր խոսքեր և օրգանապես մտել մեր լեզու, և մենք առօրյա կյանքում օգտագործում ենք դրանք` հաճախ անգամ չմտածելով, թե որտեղից են:  Հավանաբար, չկա հայկական որևէ ֆիլմ(կամ` անգամ հայ դերասանների մասնակցությամբ, հիշենք «Միմինոն»), որից հետո մենք գոնե մեկ արտահայտություն կյանքում չօգտագործենք, լինի դա դասական գործ` «Պեպո», «Նվագախմբի տղաները», «01-99», ավելի ուշ` « Հարսնացու հյուսիսից» կամ վերջին շրջանի` թեկուզ «Մեր բակը»:

 «Հարսնացու հյուսիսից» ֆիլմին այս իմաստով դասական է, այդ ֆիլմում չկա մի արտահայտություն, որը թևավոր խոսք դարձած չլինի.

  • Արտակից խառը հեռագիր ա էկել, բան չեմ հասկանում:
  • Ա˜խ, երազս կատարվեց:
  • Օնա եշչո մոեվո օտցա նե զնաետ: 
  • Ես որ ասում եմ ես` Արուսն էլ հետս ա:
  • Ասա քեռիդ աշխարհ տեսած մարդ ա, մի էդ աղջկա նկարն ուղարկի, տես` ինչ՞ ա ասում: Ուրիշները որտեղից որտեղ մարդ են մեջ քցում, որ հետս խորհուրդ անեն, սրա համար` հե՛չ:
  • Էս գործին խելքը գլխին մառդ ա պետք:
  • Ես էն կողմերում կռվել եմ:
  • Բա Արտակը չի ասի`քեռիս ո՞ւր ա:
  • Արտակը ղալաթ կանի:
  • Դու էլ կգնաս որպես գյուղական ինտելիգենցիայի ներկայացուցիչ:
  • Մուրա՛դ, դու էլ աշխատի էն կողմերում չկատաղես:
  • Նայած հանգամանքներին:
  • Սերոբն էլ կգա, որ էնտեղ ճամփեքին չխեղճանանք:
  • Ուրեմը Մուրադը ճամփա գնալ չգիտի, Սերոբը պիտի ճամփա ցույց տա՞:
  • Ուրեմը Երվանդը ջութակ-մութակ քոքելով պիտի գնա, ես, որ էս խելքի տերն եմ, չպիտի գնա՞մ:

  • Մուրադը էնտեղ կատաղե՛ց, էն կնկա ուշքը գնա՛ց, Արուսը մի բու՛ռ ա դառել:
  • Տո ա լա մեզո՛ն, դու սեղան նստո˜ղ ես, կենաց ասո˜ղ ես, բա ինձ չեն ասի` էս ու՞մ ես բերել:
  • Ասա ջահել աղջիկ ես, մազերդ ինչի՞ ես բոքս կտրել:
  • Աման, թողե˜ք, թողե՛ք իմ յուղով տապակվեմ:
  • Էս թազա գցած առու ա էրևում:
  • Կոստյու՞մն է, որ քեզ պիտի զարդարե:
  • Ամա˜ն, Մուրադ ջան, հանկարծ չկատաղես:
  • Մենք Իվանի պոչից պիտի բռնենք:
  • Վոտ պրիդյոտ Նատալյա Սեմյոնովնա, ի յա սվոյո մուժսկոյե սլովո սկաժու, ա տո կա՞կ ժե:
  • Սկաժի սլովո նաշեվո օտցա:
  • Կոտո՞րոե:
  • Ա˜զատ, Սե˜րոբ, Մուրա˜դ, ո՛սկի ա, ո՛սկի:
  • Ով որ գնում ա, թող նա էլ զեկուցի:
  • Մոժետ զավտրա: Ա մոժետ ` պոսլե զավտրա:
  • Ա՛յ Մուրադ, դե խեղդում ես, էլի՛, ասեցի բոլոր հարցերը լուծել եմ:

  • Էդ թուղթը չպիտի հանեիր:
  • Դարձյա՞լ ես  մեղավոր  եղա այս պարագային մեջ:
  • Հասկացա՛: Հենց նեղն են ընկնում` Սերոբ, հասի՛:
  • Ասենք, ճիշտ ես ասում, խելքս հո հ՛ետս ա:
  • Կտեսնես, սա վերջը կռիվ ա գցելու: Ասա ինչ գործ ունես ուրիշի կնկա հետ:
  • Որ այդպես է, քեզի հակառակ պիտի երթամ:
  • Ասա դուք ո՞ր օրվա ձուկ բռնողն եք, լոպպազ շան որդիք:
  • Էտո տոժե յա, Նովի Աֆոն:
  • Գլխին բան կար, չճանաչեցի:
  • Մարդը պարզորոշ գրած է. «…մեժդու նամի վսյո րեշենո»:
  • Ջրի գող էլ դառանք:
  • Ուրեմն ես` Փարսադանի տղա Մուրադս, գամ հասնեմ  էստեղ` ինձ ասեն` նե՞տ:

Եվ եվս մեկ անգամ  վայելենք ֆիլմը, որը 100 անգամ էլ եթե  նայես, միևնույն է ամեն անգամ նույն սիրով ես նայում

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել