Mediaadvocate.am-ը գրում է.

2019 թ-ի նոյեմբերի 1-ից 10-ը «Մեդիա պաշտպան» նախաձեռնությունը հետևել է առցանց մամուլում ՀՀ վարչապետի տիկին Աննա Հակոբյանի անձին ու գործունեությանն առնչվող հոդվածներին։ Մշտադիտարկվել է ներհայաստանյան 35 առաջատար լրատվական կայք։
Նշված ժամանակահատվածում դիտարկվել է 234 հոդված, որոնցից 41-ը եղել է բացասական, 31-ը՝ դրական, 162-ը՝ չեզոք։

Տիկին Աննա Հակոբյանի մասին դիտարված հոդվածների մեջ բացասականներն ավելի շատ են։

Ըստ հրապարակման, նախկինում Սամվել Ալեքսանյանին օլիգարխ էին համարում, այժմ նրան անվանում են գործարար։ Աննա Հակոբյանը մշտապես ներկա է գտնվում գործարանների կամ ընկերությունների բացումներին, սելֆիներ անում, լուսանկարվում, նրանց արտադրած տրիկոտաժն անձամբ գովազդում է։

Մեկ այլ հրապարակման համաձայն, Աննա Հակոբյանը հայկական նախշազարդերով մուշտակ է պատվիրել։ Հրապարակման մեջ նշվում է, որ մուշտակները թանկարժեք են, բայց նաև նշվում է, որ նոր իշխանությունները սովոր են դրանք նվեր ստանալ, իսկ հայ դիզայներները սկսել են դժգոհել այդ մոտեցումից։

Քննդատվում է «Դվին» հյուրանոցում կազմակերպված «Սիթի օֆ սմայլ» հիմնադրամի գալա-ընթրիքը։ Ինչպես նախորդ տասնօրյակում, այնպես էլ այս՝ քննադատության հիմնական թեման գումարներ հավաքագրելու մեթոդաբանությունն է։ Հիշեցնենք, որ հրավերի հետ մասնակցիներին ուղարկվել էր մասնակցության մուտքավճարի չափը։

Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել