Դուր է գալիս դա ձեզ թե ոչ, բայց սեքսն ու սեքսուալության թեման համարվում են ամենաարդյունավետ միջոցները մարքեթինգում և հատկապես՝ գովազդային բիզնեսում: Կա դժգոհություն հատկապես իգական սեռի ներկայացուցիչների մոտ, որ գովազդներն արդեն չափից ավելի են շեղվել սեքսի թեմայի վրա և դա քննադատվում է տարբեր երկրներում:
Այնուամենայնիվ, կա երկու անհերքելի փաստ. մեր օրերում ահավոր դժվարացել է մարդկանց զարմացնելը, իսկ մյուս կողմից, միակ բանը, որից մարդկությունը երբեք չի ձանձրանա՝ սեքսն է: Մյուս կողմից, պետք չէ մոռանալ, որ կան շատ ապրանքներ, որոնք անմօիջականորեն կապված են սեքսի հետ ու ըստ էության ոչ մի դատապարտելի բան չկա, դրանց գովազդներում սեքսի ու սեքսուալության թեման արծարծելու մեջ:
Ձեզ եմ ներկայացնում սեքսուալ կոնտենտ պարունակող ամենաօրիգինալ գովազդների ընտրանի և թողնում եմ Ձեր հայեցողությանը, թե որքանով է դրանցում սեքսի արծարծումն արդարացված: