Confusing Movies

Ոչ ոք մեզնից ավելի շատ չի սիրում բլոկբաստերներ: Այնուամենայնիվ, երբեմն մենք խորը կինոնկարներ դիտելու կարիք ունենք, քանզի շարունակ սոսկ հատուկ էֆեկտներով և ավերիչ պայթյուններով կինոնկարները ժամանակի ընթացքում ձանձրալի են դառնում: Սակայն երբեմն խորը և խրթին կինոնկարներից հետո մեզ մոտ հարց է առաջանում. «Գրողը տանի, այս ի՞նչ էինք նոր նայում»:  Այլ կերպ ասած` միայն այն, որ ֆիլմում իմաստային տարբեր շերտեր են ամփոփված, դեռևս չի երաշխավորում, որ այն հասկանալի կլինի հանդիսատեսի համար: Ստորև ներկայացված են բոլոր ժամանակների ամենախճճված կինոնկարները:  

1

«2001 թվականի տիեզերական ոդիսականը»

Stanley Kubrick 2001

Warner Brothers

Ներկայումս Ստենլի Քուբրիկի` Արթուր Քլարկի «2001 թվականի տիեզերական ոդիսականը» վեպի hիման վրա նկարահանած կինոնկարը շատերի կողմից դասական ստեղծագործություն է համարվում: Սակայն կինոնկարի խառնիճաղանջ պատկերները, առանց երկխոսությունների երկար, ձգձգված տեսարանները շատերին թույլ չեն տալիս ըմբռնել կինոնկարի իմաստը:

Եկեք չմոռանանք կինոնկարի ավարտը, երբ տիեզերագնաց Դեյվ Բաումենն անցնում է  գույնզգույն գեղադիտակի միջով, ինչից հետո վերածվում է հսկա երեխայի, որ հայտնի է իբրև «աստղ-երեխա»:   

2

«Դոնի Դարկո»

Newmarket Films

Newmarket films

Մենք շատ ենք  սիրում «Դոնի Դարկո» կինոնկարը, սակայն այս դասական ստեղծագործության իմաստն ընկալելու համար առնվազն ֆիզիկոսի կրթություն է պետք ունենալ:   Բարեբախտաբար, 2004 թվականին թողարկվեց ռեժիսորի տարբերակը (անգլ. directors cut), որում նախնական կինոնկարի խառը բովանդակությունն ավելի պարզեցված է ներկայացվում: Այնուամենայնիվ, անգամ շուրջ մի տասնամյակ անց կինոնկարի ավարտը դեռևս շփոթմունք է առաջացնում հանդիսատեսի շրջանում:  

3

«Հիշիր»

Memento

Summit Entertainment

Քրիստոֆեր Նոլանը «Բեթմեն» կինոնկարի ռեժիսորն է: Դժվար է հավատալ, որ նա նաև 2000 թվականին լույս տեսած «Հիշիր» կինոնկարի ռեժիսորն է: «Հիշիր» կինոնկարի գլխավոր դերերում հանդես են գալիս Գայ Փիրսը, Ջո Պանտոլիանոն և Քերի-Էնի Մոսը:  Այս կինոնկարը մի իսկական գլուխկոտրուկ է:

Կինոնկարում պատմվում է Լեոնարդ Շելբի պատմությունը: Այնտեղ պատկերված է, թե ինչպես է նա փորձում հետապնդել այն մարդկանցից մեկին, որ բռնաբարել և սպանել է իր կնոջը: Խնդիրն այն է, որ Շելբին տառապում է ամնեզիա հիվանդությամբ, ինչի պատճառով էլ չի կարողանում հիշել իր հետ վերջերս պատահած իրադարձությունները: Սա անշուշտ լավ սյուժե է, սակայն դրանից դժվար է հստակ ու հասկանալի իմաստ արտահայտող կինոնկար ստեղծել: Այն հանգամանքը, որ կինոնկարի իրադարձությունները հստակ ժամանակագրական կարգով չեն ներկայացվում, ավելի է աղճատում կինոնկարի բովանդակությունը:  Բարեբախտաբար, թողարկվել է կինոնկարի DVD տարբերակը, ինչը թույլ է տալիս կինոնկարի տեսարանները դիտել ժամանակագրական հերթականությամբ:  Անկեղծ ասած, նույնիսկ սա չի օգնում ընկալել կինոնկարը:

4

«Ռետին-գլուխը»

American Film Institute

American Film Institute

Դեյվիդ Լինչը հայտնի է տարօրինակ կինոնկարներով: Նրա առաջին երկարամետրաժ կինոնկարը` «Ռետին-գլուխը», ևս բացառություն չէ:  Կինոնկարում ներկայացվում է մի  սյուռեալիստական պատմություն Հենրի Սփենսեր անունով մարդու մասին, ով խնամում է իր հիվանդ երեխային, ով մուտանտի տեսք ունի: Կինոնկարում պատկերված են նաև հսկայական սերմնաբջիջներ և փքված թշերով մի կին, ով բնակվում է ջերմափոխանակիչի (ռադիատորի) մեջ:     Լինչը համառորեն հրաժարվել է բացատրել կինոնկարը:

5

«Եվանգելիոնի վերջը»

End of Evangelion

Երբ 1995-1996 թվականներին «Եվանգելիոնը» հեռարձակվեց ճապոնական հեռուստաընկերությամբ, այն արժանացավ երկրպագուների և կինոքննադատների ջերմ ընդունելությանը իր յուրօրինակ վիզուալ լուծումների և ներկայացված համոզիչ պատմության շնորհիվ: Կինոնկարում պատկերված է, թե ինչպես են երեխաները «Հրեշտակներ» անունով հայտնի հրեշների դեմ պայքարում օգտագործում մեքերի (ռոբոտի տեսակ): Այնուամենայնիվ, գրեթե բոլորն էլ ընդունում են, որ դժվար է ընկալել այս կինոնկարի իմաստը:   Երբ 1997 թ.-ին Հիդեակի Աննոն թողարկեց կինոնկարի վերջին էպիզոդների ավելի ընդարձակ տարբերակը «Եվանգելիոնի վերջը» ֆիլմի տեսքով, կինոդիտողները հույս ունեին, որ այն հստակություն կմտցնի կինոնկարի մեջ: Ավելորդ է ասել, որ նրանց ակնկալիքները չարդարացան: Կինոնկարի վերջին տեսարաններում  Շինջին անհույս խելագարվում է, և ողջ մարդկությունը տարրալուծվում է մածուցիկ նյութի մեջ, որից հետագայում հառնում  են ռոբոտ-օդաչու Ասուկան և Շինջին ու փորձում են խեղդել իրար: Չափազանց խճճված սյուժե է, այնպես չէ՞:

Շարունակելի...

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել