Starnews.am-ը գրում է․
Արդեն հայտնել ենք, որ երգիչ Արտաշ Ասատրյանը Դուբայում անշարժ գույքի գործակալություն է հիմնել:
Երգիչն իր էջում խոսել էր դրա բացման մասին: Սակայն այս ամենով Արտաշը չէր սահմանափակվել, նրա անշարժ գույքի գովազդային հոլովակը հայտնվել էր աշխարհի ամենաբարձր աշտարակի՝ Բուրջ Խալիֆայի վրա: Համացանցում քննարկում էին այս թեման`նշելով, որ աշտարակի վրա 3 րոպեանոց գովազդային հոլովակը մեկ անգամ ցուցադրելն արժե 68.000$, 15 րոպեի համար պետք է վճարել 270.000$:
Համացանցում այս առիթով արձագանքները տարբեր են։ Ոմանք քննադատում էին երգչին`գումարը նման գովազդի վրա ծախսելու, հայրենիքին չուղղելու համար: Կային մարդիկ, ովքեր նաև ծաղրում էին:
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ:
Նյութի աղբյուր՝ https://starnews.am/1928219192-2/
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print
Տպել