Նկարահանումների ժամանակ միշտ էլ լինում են ինչ-որ հետաքրքիր միջադեպեր և զավեշտներ, որոնցից ոմանք հայտնվում են էկրանին, իսկ ոմանք էլ մնում են անձնակազմի հիշողության մեջ: Ձեզ եմ ներկայացնում նման մի շարք պատմություններ՝ կապված տարբեր ֆիլմերի նկարահանումների հետ: 

1. Սպանել Բիլլին/УБИТЬ БИЛЛА 1 (KILL BILL Volume 1)

Գիտե՞ք, թե ինչու էին դարբին Հատորի Հանզոն ու Ումա Թուրմանի հերոսուհին այդքան հաջողությամբ թաքնվում Օկինավա կղզու վրա գտնվող սուշի բարում: Բանն այն է, որ ճապոնացիները համարում են, որ Իկինավայում մատուցում են ամենավատ սուշին, հետևաբար Օկինավայում գտնվող սուշի-բարը անմարդ ու դատարկ տեղ պետք է լինի, որտեղ հեշտ կլինի թաքնվել՝ առանց վախենալու, որ պատահաբար քեզ կհայտնաբերեն:

2. Օտարը/ЧУЖОЙ (ALIEN, 1979)
Ֆիլմի գլխավոր գաղափարն այն է, որ տիեզերանավը լցվում է մարդկանցով, որոնց հերթով ու կամաց-կամաց վարի են տալիս այնքան ժամանակ, մինչև մարդ չմնա: Իսկ այ թե ով էր նրանցից տղամարդ, իսկ ով կին՝ սցենարով նախանշված չէր, ուստի անունները բոլորն էլ ունիվերսալ էին: Միայն լեյտենանտ Ռիփլին ըստ սցենարի պետք է տղամարդ լիներ, բայց այնպես ստացվեց, որ բոլոր ֆիլմերում էլ Ռիփլին կին էր, և նրան մարմնավորում էր Սիգուրինի Ուիվերը, ով իր կարիերայում ևս երեք անգամ խաղաց ի սկզբանե տղամարդկանց համար նախատեսված դերերում:

3. Տերմինատոր/ТЕРМИНАТОР (TERMINATOR, 1984)

Առնոլդ Շվարցնեգերը նկարահանումների ժամանակ սովորություն ուներ ընդմիջմանը գնալ Լոս Անջելեսի կենտրոնում գտնվող մի ռեստորան: Նա հաճախ մոռանում էր ազատվել գրիմից, ուստի որոշ ժամանակ անց տեղի անձնակազմն ու հաճախորդները արդեն չէին զարմանում, երբ տեսնում էին իր համար հաց ուտող Առնիին՝ պակասող աչքով, բացված գանգոսկրով և այրված վերքերով: 

4. Տիտանիկ/ТИТАНИК (TITANIC, 1997)

Անտեսելով շնաձկների առարկումներն ու դելֆինների նախազգուշացումը` ռեժիսոր Ջեյմս Քեմերոնը ինքնուրույն ուսումնասիրեց «Տիտանիկի» մնացորդները, ինչը նրա խոսքերով ֆենոմենալ զգացողություններ պարգևեց նրան: Արդյունքում, հաշվվել է, որ Քեմերոնն ընդհանուր առմամբ ավելի շատ ժամանակ է անցկացրել «Տիտանիկի» հետ, քան չարաբաստիկ ուղևորության մեկնած ուղևորները:

5. Մեծ բաժին/БОЛЬШОЙ КУШ (SNATCH, 2000)

Բոլոր հիմարությունները, որ ֆիլմում անում էին Սոլը, Վիննին ու Թայրոնը, ոչ թե զրոյից մտածվել էին սցենարիստի կողմից, այլ ներշնչվել էին գիշերային հեռուստատեսային շոուներից, որոնք պատմում էին անհաջողակ հանցագործների մասին:

6. Սևազգեստ մարդիկ/ЛЮДИ В ЧЕРНОМ (MEN IN BLACK, 1997)

Բոլոր հետաքրքիր մեթոդներից, որոնց միջոցով դերասանուհիները դերեր են ստանում ֆիլմերում, ամենածայրահեղ մեթոդներից մեկին դիմեց Լինդա Ֆիորենտինոն: «Սևազգեստ մարդիկ» ֆիլմում իր դերը նա վաստակեց պոկեր խաղում հաղթելով ֆիլմի ռեժիսոր Բարրի Զոննենֆիլդին: 

7. Ջազում միայն աղջիկներն են/В ДЖАЗЕ ТОЛЬКО ДЕВУШКИ (SOME LIKE IT HOT, 1959)

Դասական դարձած այս ֆիլմը հանգիստ կարող էին գունավոր էլ նկարահանել, պարզապես առաջին գունավոր կադրերը ուսումնասիրելուց հետո պարզվեց, որ Թոնի Կյորտիսի ու Ջեք Լեմմոնի հաստ կանացի գրիմը կանաչավուն երանգ է ստանում, իսկ քանի որ ֆիլմը զոմբիների մասին չէր, ուստի որոշեցին սևուսպիտակ նկարել այն:

8. Փսիխոզ/ПСИХОЗ (Psycho, 1960)

Անմիջապես այն բանից հետո, երբ Ալֆրեդ Հիչքոքը ձեռք բերեց Բլոխի նովելի էկրանավորման իրավունքները, նա անմիջապես ձեռք բերեց գրախանութներում առկա գրքի բոլոր օրինակները, որպեսզի կինոդիտումից առաջ ոչ ոք չիմանար, թե ինչով է վերջանալու պատմությունը: 

9. Ռեմբո.առաջին արյունը/РЭМБО: ПЕРВАЯ КРОВЬ (First Blood, 1982)

Ռեմբո ֆիլմի նկարահանման ժամանակ մի աղջիկ որոշեց անվճար խմիչք «կպցնել» և դրա համար բարում ձևացրեց, թե Ստալոնեի մեծ երգրպագուն է, որպեսզի վերջինս հյուրասիրի իրեն: Տարիներ անց այս դրվագը պետք եկավ Ստալոնեին, երբ 2006 թվականին նա նկարահանում էր Ռոկկիի մասին հերթական ֆիլմը:

Շարունակելի...

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել