Mediahub.am-ը գրում է.

Ինչպես խուսափել մեքենայի սառցակալումից և ինչ անել, եթե զրոյից ցածր ջերմաստիճանն ազդել է մեքենայի վիճակի վրա: 

«Մեքենայի բեռնախցիկի և դռների վրա ռետինե կնիքները սառեցնելու ռիսկը նվազեցնելու համար անհրաժեշտ է դրանք պարբերաբար մշակել սիլիկոն պարունակող հատուկ ավտոքիմիկատներով: 0-ից ցածր ջերմաստիճանում ուղևորություններից հետո արժե օդափոխել մեքենան, որպեսզի դրա մեջ խոնավ օդ չմնա։ Միշտ ավելի լավ է դիմապակին չոր պահել, հատկապես երկար կայանելուց առաջ, որպեսզի ցրտին դրա խոնավությունը սառույցի չվերածվի»,- խորհուրդ է տվել Իվանսկին։

Նա նաև նշել է, որ եթե մեքենան դեռ սառած է, ապա չպետք է տաք ջուր օգտագործել այն հալեցնելու համար. սա կարող է վնասել ապակին՝ առաջացնելով չաքեր և վնասել թափքի ներկը:

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել