Chanel №5- ը `Chanel- ի տան հիմնական բույրը, ուղիղ 91 տարի շարունակ մնում է աշխարհի ամենավաճառվող օծանելիքներից մեկը: Լեգենդար ապրանքանիշի երկար կյանքը ոչ միայն եզակի բանաձևի, այլև շուկայավարման հեղափոխական մոտեցման տրամաբանական արդյունքն է:
 

Հայտնի օծանելիքը առաջին անգամ ներկայացվել է 1921 թվականի մայիսի 5-ին: 5-րդ ամսի 5-րդ օրը. ամսաթիվ, որը հենց այնպես ընտրված չէ: 

Ամեն ինչ սկսվեց այն պահից, երբ Դմիտրի Ռոմանովը, լինելով Կոկոլ Շանելի մտերիմներից, նրան ծանոթացրեց Բոու Էռնեստ Էդուարդովիչի հետ, որը նախկինում ծառայել էր որպես Ռոմանովների տոհմի պալատական պարֆյումեր: 1918-ին, երբ Բոն արտագաղթեց ֆրանսիական Գրասսե քաղաք, սկսեց աշխատել «A. Palle & Co» օծանելիքի ամենահին ֆաբրիկայում, որը հիմնադրվել է 19-րդ դարի կեսերին:

Օծանելիքի համաև պատրաստվեց հատուկ բյուրեղյա շիշվրան սպիտակ պիտակ ՝ «Chanel No. 5»: Այդ հասարակ ու պարզ փաթեթավորումը գրավեց բոլորին ու մեծ հետաքրքրություն առաջացեց բոլորի մոտ:

Նորաձևության գիտակները կարծում են, որ Շանելն իր եկամտի համար շնորհակալ պետք է լինի օծանելիքի վաճառքին, քանի որ այդ վաճառքը կազմել է ավելի քան $100 միլիոն: Ամբողջ եկամուտը, որը բերել է 15 միլիոն դոլար: 

Կոկո Շանելին հաջողվել է այնպես անել, որ ցանկացծ կին ունենա և սիրի այդ հոտը: Վաճառքից առաջ, բույրը նվիրել են Փարզիզի ամենահայտնի կանանց, ովքեր սկսել են քննարկել բույրը, ինչն էլ մեծ աղմուկ է բարձրացրել: Արդյունքում Chanel №5-ը վաճառքի օրը ուղղակի սպառվեց: 

1950-ականներին բույրի առաջին «դեսպանը» հայտնի Մերիլին Մոնրոն էր: Մոնրոն ոչ թե Chanel- ի պաշտոնական գովազդային արշավի դեմքն էր, այլ նրա հայտնի պատասխանը լրագրողի այն հարցին, թե «ի՞նչ ես հագնում, երբ քնում ես»: - «Մի քանի կաթիլ Chanel Nº5» - ը ընդմիշտ իր արտացոլանքն է փողել օծանելիքի պատմության մեջ:

Արտասովորը այն էր, որ ինքը՝Շանելն էր գովազդում օծանելիքը: Սակայն, ժամանակի ընթացքում փոխվեցին օշանելիքը գովազդող մոդելները: Կոկոյին փոխարինելու եկան այնպիսի դերասաններ, ինչպիսիք են Քաթրին Դենևը, Քենդիս Բերգենը, Սյուզի Փարքերը, Էլի Մակգրոուն, Լորեն Հեթոնը, Քարոլ Բուկեն, Էսթելլա Ուորրենը, Նիքոլ Քիդմանը և այլք: Իսկ 2012 թվականին Chanel Nº 5-ը ներկայացրեց Բրեդ Փիթը, ով օծանելիքի պատմության մե առաջին տղամարդ մոդելն էր: 

Օծանելիքի բաղադրությունն իր ստեղծման օրվանից մնացել է անփոփոխ: Այն պարունակում է կիտրոնի, բերգամոտի, հիրիկի, հասմիկի, հովտաշուշանի, վարդի, ինչպես նաև մանուշակի արմատների էքստրատներ, ալդեհիդներ և շատ այլ բաղադրիչներ: Հետաքրքրությունը Chanel №5 բույրի նկատմամբ այսօր էլ շարունակվում է մեծանալ: Այս իսկապես լեգենդար օծանելիքը ամեն օր գրավում է նոր երկրպագուների:

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել