2018 թվականին Սորոսի հիմնադրամի ֆինանսավորմամբ թուրք ներող հայտնի ընտանիքից Լուսինե Խառատյանը և Վահրամ Թոքմաջյանը ներկայացրել են կրթական չափորոշիչներում իրենց պատկերացումներով առկա խնդիրները, մասնավորապես՝ «Հայ գրականություն» և «Հայոց պատմություն» առարկաների վերաբերյալ:

Սորոսականների բնորոշմամբ՝ չափորոշիչների հիմնական խնդիրն այն է, որ դրանք, ուշադրություն, հիմնված են զուտ ազգային մոտեցումների վրա:

Սորոսականներին դուր չի գալիս, որ երեխաներին դպրոցից սկսած սովորեցնում են ազգային նպատակների գիտակցում և ազգային մտածելակերպ, որ կրթության հիմքում հայրենասիրությունն է և ազգային արժեքները:

2020 թվականին ԿԳՄՍՆ-ն ձեռնամուխ է եղել կրթական չափորոշիչների համակարգային փոփոխմանը՝ համապատասխանեցնելով դրանք Սորոսի հիմնադրամի պատվերներին, այլ ոչ թե հայ ազգի և ՀՀ-ի շահերին և նպատակներին:

Այս մասին դեռ այսքանն, ավելի մանրամասն հետո կգրեմ:

#անվտանգ_կրթություն
#ոչ_Սորոսին_ոչ_ներքին_թշնամուն

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել