● Bugatti Veyron-ի արգելակները պատրաստում է մի ընկերություն, որը պատրաստում է էյրբասերի արգելակները:
● Bugatti-ն ունի հատուկ թև, որին ավտոմատ կերպով վերահսկում է արագության ցուցիչը: Այն օգնում է Bugatti-ին մնալ գենտի վրա, քանի որ մեքենան ավելի արագ է գնում, քան ինքնաթիռը արագացման ժամանակ:
● Այն մշակվել է Այրոտիեզերական ինժեներների հետ միասին:
● Լոգոտիպը Էտորե Բուգատիի անվան սկզբնատառը ն է՝ կազմակերպության հիմնադրի
● Bugatti-ն ունի երկու հատ V-աձև շարժիչ 8 մխոցանի, միասին կազմում են 16 մխոց, որպեսզի հարմարավետ երթևեկել քաղաքում և մայրուղում: Թափքը տիտանից է: Կազմված է ավելի քան 3500 մասերից:
● Շարժիչի հզորությունը 3000 ձիաուժ է: Էներգիայի 2/3-ը գնում է տաքության վրա: Շարժիչի առաջին փորձի ժամանակ քիչ էր մնում՝ այրվեին շրջապատի շենքերը, քանի որ այնքան ջերմություն էր անջատվել, որ հնարավոր էր տաքացնել 100 տուն, ամբողջ ձմեռային սեզոնի ընթացքում:
● Առաջին Bugatti Veyron-ի փորձարկունմերի ժամանակ 300 կմ/ժ արագության տակ խլացուցիչից 2 մետր երկարության կրակ էր դուրս գալիս: Նախագծողները ուզում էին պահպանել այս առավելությունը, բայց դա օրինական չէր: Ստիպված էին նախագծել յուրահատուկ հովացման համակարգ:
● 300 կմ/ժ արագության է հասնում 17 վայրկյանում:
● Փոխանցումները կատարվում են առանց հզորությունը գցելու, ընդամենը 150 միլիվայրկյանի ընթացքում, դա ավելի արագ է, քան աչքը թարթելը: Այս ամենը կրկնակի տրանսմիսիայի շնորհիվ:
● Միայն փոխանցման տուփի կառավարման համակարգը ավելի հզոր է, քան 4 համակարգիչ:
● Արգելակի սկավառակները ածխածնի կերամիկայի և տիտանի բարձրտեխնոլոգիական խառնուրդ են:
● Bugatti-ն ունի 2 արգելակման համակարգ: Մեկը՝ մեխանիկական (անիվներ վրա), երկրորդը՝ այրոդինամիկ (ապոլեր):
● Որպեսզի կանգ առնի 407 կմ/ժ արագության տակ, նրան պետք է ընդամենը 10 վայրկայն:
● Bugatti-ի համար ստիպված էին նախագծել նոր անվադողեր, քանի որ դեռ ոչ ոք չէր արտադրել անվադողեր, որը կարելի լիներ օգտագործել 400 կմ/ժ-ից ավել արագության ժամանակ:
● Հետևի դողերի լայնությունը 37 սմ է:
● Վառելիքի բաքի ծավալը 100 լիտր է, քանի որ Bugatti-ն շատ է սիրում «խմել»: Քաղաքային ռեժիմում 37,2 լ/ 100 կմ, ոչ քաղաքայինում՝ 14,9 լ, միջինը՝ 23,1 լ:
● Բացարձակ ամեն ինչ Bugatti-ի վրա հավաքվում է ձեռքով:



