Newmag-ը գրում է.

Ժամանակակից աշխարհն  այնքան արագ է շարժվում, որ փոփոխությունների հետևից հասնելը շատ է դժվարացել: Ահա 5 խորհուրդ աշխատանքային հարաբերությունները կարգավորելու համար:

Ընդամենը մի քանի տարի առաջ ընդունելի կարծրատիպերն այսօր արդեն հնացած են: 

  • Ուշադրություն դարձրեք աշխատանքային առաջարկի Ձեր հայտարարությանը: Կարևոր է, որ չլինի սխալներով կամ ստանդարտ արտահայտություններով: Խուսափեք նաև աշխատանքային կոլեկտիվը գովելու, ընկերության առաջընթացը մատնանշելու ցանկությունից. դրանց մասին կխոսեն գործերը, կարծիքներն ու ու բամբասանքները: Առաջին իսկ պահից հայտարարությունը պետք է լինի ուշագրավ: Հիշեք, եթե Ձեր աշխատանքային առաջարկն առաջին անգամ չի հետաքրքրել թեկնածուին, ապա դժվար նա վերադառնա նույն կետին:
  • Սխալ է նաև մտածել, որ բավարար ժամանակ ունեք անձնակազմը մանրակրկիտ ընտրելու համար: Եթե այս պահին չզանգեցիք ու չպայմանավորվեցիք հանդիպման համար, դուք ամենայն հավանականությամբ կորցրեցիք այդ աշխատողին: Աշխատանք փնտրող մարդը երկար չի սպասի ձեր արձագանքին, փնտրտուքները նրան կտանեն այլ գործատուի մոտ, ևս մեկ օր և նա արդեն աշխատանքի կընդունվի մեկ այլ հիմնարկում:

Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ։

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել