Newmag-ը գրում է.
Օգտագործեք ուժեղ բառեր

Վստահ խոսքը կազմված է բառերից, որոնք անդրադառնում են։ Այս մեթոդը միշտ օգտագործվում է գովազդում։

Պարզապես պատկերացրեք, որ ցանկանում եք որևէ մեկին ավտոապահովագրության ծառայություն վաճառել։ Դուք, իհարկե, կարող եք ասել, որ ամեն օր ճանապարհներն հազարավոր վթարներ և դժբախտ պատահարներ են տեղի ունենում։ Բայց ավելի լավ է խոսքը այսպես ձևակերպել․ «Ամեն օր ճանապարհներին մեռնում են հազարավոր մարդիկ» կամ «Ամեն օր հազարավոր վթարներ ավարտվում են մահվամբ»։

Մահը ավելի ուժեղ բառ է, քան պատահարը։

Փորձեք երևալ ըստ արժանվույն, բայց ոչ գոռոզ

Հաճելի արտաքին տեսքը ենթադրում է, բայց կարող է և վատ ծառայություն մատուցել։ Վտանգավորությունը հետևյալն է․ մարդը, որը բոլորից գեղեցիկ է հագնված, ուժ է զգում և հաճախ սկսում է իրեն ներողամտորեն պահել։ Իսկ դա հեռացնում է։

Հիշեք, որ նրան, ում ցանկանում եք  համոզել, կանխապես բարձր է ձեզնից․ նա «ոչ» ասելու իրավունք ունի։ Այնպես որ փորձեք լավ երևալ, բայց ոչ բոլորից լավ։

Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ։
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել