19-րդ դարի 2-րդ կեսին Եվրոպայի արտադրողների մոտ ընդունված էր գովազդել իրենց արտադրանքը տարաբնույթ գովազդային բացիկների միջոցով: Ներկայացնենք մի հետաքրքիր նմուշ` 1880-ական թվականներին Ֆրանսիայում «Arlatte & Cie» ընկերության կողմից արտադրված ցիկորիով սրճային ըմպելիքի գովազդային նկարազարդումը: Ցիկորի բույսի, որի արմատներից պատրասվում է սրճային ըմպելիք, հայերեն անվանումն է՝ եղերդակ կամ ճարճատուկ:
Առանձին բացիկներով տպագրված գովազդային այս շարքը ճանաչողական բնույթ է կրում և պատկերում է տարբեր երկրների խորհրդանիշները, օգտագործվող ազգային լեզուներն ու գործող այբուբենները: Այս մի նմուշում որպես երկիր ներկայացվում է Ռուսական կայսրությունը՝ ազգային տարազը, զինանշանը, հատված օրհներգի խոսքերից, դրամը, շքանշանը: Մեզ համար հետաքրքրական է այն, թե ինչպես են ներկայացված Ռուսական կայսրությունում գործածվող ազգային հիմնական լեզուները` ռուսերենը, հայերենը, լեհերենը, վրացերենը (նշված է նաև հին սլավոներենը): Բացիկում ներկայացված են նաև այդ լեզուներով գրված փոքր տեքստեր: Հայերենով տրվում է «Հայր մեր»-ի սկիզբը. «Հայր մեր, որ յերկինս ես, սուրբ եղիցի...»: