Картинки по запросу selectionԱմերիկյան ամենահայտնի սոցիոլոգ Գոֆմանը, երիտասարդ տարիներին աշխատելով մարկետինգային ընկերությունում, նկատում է, որ գարեջրի գովազդ նկարահանելիս գարեջրի հետ խառնում են գլիցերին, որպեսզի տեսքն ավելի տպավորիչ լինի ու շատ վաճառվի։ Հետագայում Գոֆմանը ստեղծեց տպավորությունների կառավարման տեսությունը ու հիմք դարձավ Բոդրիլարդի սիմուլակրա և սիմուլյացիա հասկացությունների համար, որոնք հետազոտում էին իրականության, սիմվոլների և հասարակության հարաբերությունները։
Ընտրություն կատարելիս մշտապես պետք է կառավարել սեփական տպավորությունները և դրական տպավորություններ ստեղծել։
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել