Panorama.am-ը գրում է.

«Ռամազոտիի երևանյան համերգի իրացված տոմսերի ետ վերադարձը և դրանց դիմաց դրամական փոխհատուցումը հնարավոր կլինի դատական գործընթացի ավարտից հետո»,- շարունակում է պնդել  «Ֆորպոստարտ Պրոդաքշըն» ընկերության Գլխավոր տնօրեն Զառա Մխեյանը՝ տարածած հաղորդագրության մեջ:

«Միջոցառման տոմսերի իրացմամբ զբաղվող տոմսարկղերին և գործակալներին խնդրում ենք անհապաղ դադարեցնել միջոցառման տոմսերի վաճառքը: Իսկ միջոցառման տոմսեր արդեն ձեռք բերած անձանց խնդրում ենք պահպանել ձեռք բերված տոմսերը ամբողջական ու անվնաս և պարբերաբար հետևել մեր պաշտոնական կայքի «Նորություններ» բաժնում տեղադրվող հայտարարություններին, որոնց միջոցով կտեղեկացվեք դատական վարույթի ընթացքի, ինչպես նաև՝ տոմսերի ետ վերադարձի ժամկետների և պայմանների մասին: FORPOSTART PRODUCTION-ը հայցում է բոլորի ներողամտությունը ստեղծված իրավիճակի և պատճառված անհարմարությունների կապակցությամբ»:

Հիշեցնենք՝ ընկերությունը պայմագիր է կնքել ինքնուրույն. Նշենք, որ գնորդները պարտավոր չեն իրենց տոմսերի հետհանձման ու գումարների վերադարձի համար սպասել «Ֆորպոստարտ Պրոդաքշըն»-ի դատական գործերին, որոնք ընկերությունը կարող է չշահել:

Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել