Armlur.am-ը գրում է․Մի քանի օրից կլրանա երեք տարին, ինչ Հայաստանն ազգային փոխադրող չունի: Նախկին ազգային փոխադրող «Արմավիա» ավիաընկերությունն իր չվերթները դադարեցրեց 2013 թվականի ապրիլի 1-ից:
Այնուհետեւ «Արմավիան» սնանկ ճանաչվեց, եւ այժմ այս ընկերությունից մնացել են միայն պարտքերը: «Արմավիայի» սնանկանալուց եւ պաշտոնապես «բաց երկնքի» քաղաքականության անցնելու մասին հայտարարելուց հետո որոշ ժամանակ ազգային փոխադրողի տեղը փորձեց զբաղեցնել «Էյր Արմենիա» ավիաընկերությունը: Սակայն մի քանի ամիս թռիչքներ իրականացնելուց հետո՝ 2014-ի հոկտեմբերից, այս ավիաընկերությունը եւս չվերթները դադարեցրեց եւ մինչ օրս դրանք չի վերականգնել:
«Էյր Արմենիան» ներկայումս գտնվում է սնանկության գործընթացում եւ փորձում է դրսից ներդրողների ներգրավմամբ առողջացման ծրագիր ներկայացնել ու շարք վերադառնալ: Այս պահին դժվար է ասել, թե «Էյր Արմենիայի» առողջացումը որքանով կհաջողվի, բայց փաստ է, որ մինչեւ այս ընկերության սեփականատերերը փորձում են իրենց խնդիրները կարգավորել, Հայաստանի ավիացիոն շուկայում սկսեց գործել մեկ այլ ավիաընկերություն` «Արմենիա» անվանումով:
Պաշտոնապես «Արմենիա» ավիաընկերության սեփականատերերը վրացական «Airzena» ավիաընկերության հիմնադիր Թամազ Գայաշվիլին է եւ նույն ավիաընկերության գործադիր տնօրենի նախկին տեղակալ Ռոբերտ Հովհաննիսյանը: Վերջինս ներկայումս զբաղեցնում է «Արմենիայի» գլխավոր տնօրենի պաշտոնը: Նոր ավիաընկերությունը, որը հավակնում է զբաղեցնել Հայաստանի ազգային փոխադրողի թափուր տեղը, ծրագրում է արդեն ապրիլից սկսել թռիչքներ իրականացնել: Արդյոք այս ավիաընկերությանը կհաջողվի Հայաստանի ավիացիոն շուկայում հաստատվել եւ նախորդների ճակատագրին չարժանանալ, ցույց կտա ժամանակը:
Այս պահին միայն ակնհայտ է, որ ավիացիայի մասով ՀՀ իշխանությունները չափից ավելի ազատական են եւ պատրաստ են ցանկացած մեկի հնարավորություն տալ, ով ներդրում կանի եւ ավիաընկերություն կգործարկի: Սակայն ողջ խնդիրն այն է, որ Հայաստանի շուկան ավիաընկերություն պահելու համար շատ փոքր է, շրջանառությունն էլ՝ սահմանափակ: Նախկինում, երբ Հայաստանը չէր հայտարարել «բաց երկնքի» քաղաքականության անցնելու մասին, շուկայի սահմանափակ լինելը փոխհատուցվում էր Երեւանից իրականացվող չվերթների քվոտավորմամբ: Այլ կերպ ասած՝ դրսի ավիաընկերությունները չէին կարող ազատ եւ որքան ցանկանային չվերթներ իրականացնել:
Շարունակությունն՝ այստեղ
Նյութի աղբյուր՝ http://armlur.am/496502/
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print
Տպել



