Այժմ ՌԴ-ում հարյուր հազարավոր մարդիկ չեն կողմնորոշվում՝ որտեղ գնան հանգստանալու, իսկ նրանց հեշտ է ուղղորդել գովազդների և տուր-օպերատորների միջոցով: Պետք չէ երկար տարիներ մտածել ու ռազմավարություն գրել, իսկ վերջում բացատրել, թե ինչու չստացվեց, պետք է ճկուն գործել: Մեկ շաբաթ գովազդ տեղադրեք հեռուստաալիքներում և կստանաք համապատասխան արձագանքը: Հասկանում եմ, որ մեզ մոտ գտնվող կազմակերպությունների համար դժվար կլինի գովազդ տեղադրելը, քանի որ թանկ է, բայց Էկոնոմիկայի նախարարության համար մեծ խնդիր չի առաջանա, որպեսզի խառնվեն այս գործին: Տուրիզմի զարգացման համար նման լավ պահեր քիչ են լինում, և պետք է օգտվել այս իրավիճակից:

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել