Որպես կանոն` մարդիկ սովորում են իրենց սխալների վրա, այլ հարց է` սեփակա՞ն սխալների, թե՞ ուրիշների: Լորենս Ուայնզիմերի և Ջիմ Մաքքոնոհի «Անհաջողությունների իմաստություն» գրքում հեղինակները վերլուծում են վերջին ժամանակների բիզնեսի ամենախոշոր ձեռքբերումներն ու ձախողումները: Նրանք խորհուրդ են տալիս, թե ինչպես խուսափել սխալներից և նոր ասպարեզներ դուրս գալ բիզնեսում։ Ահա այդ խորհուրդներից մի քանիսը.

Մի՛ վախեցեք որոշումը համարել անհաջող և փակել գործը:

Հիշե՛ք, որ ոչ մեկին պետք չեն «աշխարհի ամենաառողջարար ծխախոտները»։

Մի՛ վախեցեք ասել «ո՛չ» հեշտ վաստակած փողերին:

Մշտապես աշխատե՛ք նոր գաղափարների վրա, որպեսզի ստիպված չլինեք կիրառել հները:
Մի՛ գայթակղվեք և թույլ մի՛ տվեք մրցակիցներին որոշել ընկերության ռազմավարությունը։

Մի՛ մոռացեք հիմնական մթերքի մասին, որը հայտնի է հաճախորդների շրջանում և եկամուտ է բերում:

Սկզբում նորացրե՛ք այն, ինչ արդեն լավ եք անում:

Եթե դուք գերազանք անում եք այն, ինչ պետք չէ, դուք հաջողության չեք հասնի:

Ուշադրությունը մի՛ սևեռեք միայն արդյունավետության վրա:

Թույլ մի՛ տվեք նորագույն տեխնոլոգիաներին դառնալ արգելակ:

Մի՛ մոռացեք, որ շատ դաժան ղեկավարները և անհավանական նպատակները հանգեցնում են տխուր արդյունքների:

Մի՛ փորձեք լինել ամեն ինչ. դա միայն կխճճի սպառողին:

Հակամարտությունից խուսափելու ցանկությունը մարդկանց դարձնում է պասիվ ագրեսիվ:

Աշխատակիցներին որպես երեխաների վերաբերվելը կհանգեցնի նրան, որ նրանք կօտարանան և հանգիստ կհետևեն գործի փլուզմանը:

Սեփական իմիջի, այլ ոչ թե ընկերության իմիջի վրա կենտրոնանալը բացասական ազդեցություն կունենա երկուսի վրա էլ:

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել