
Գովազդի նպատակը ապրանքը վաճառելն է, հետևաբար այն պետք է լինի հետաքրքիր, օրիգինալ և հիշվող։ Նկարները կարող են պատմել այն, ինչը չեն կարող փոխանցել հազարավոր բառեր։ Ճիշտ ընտրված վիզուալ խաբկանքը կարող է հրաշքներ գործել, միայն թե երբեմն այն կարող է շատ զվարճալի տեսք ստանալ։
Գովազդ «Չերնոբիլի երեխաները»
«Ոչ աբորտներին»
Absolut օղու գովազդ
Ինտիմ գելեր մրգային համերով
Սոցիալական գովազդ այն ծնողների համար, որոնք չեն հետևում, թե ինչ են նայում իրենց երեխաները համացանցում
Շրթներկ Dior-ից և «PlayBoy»-ի շապիկ։ Երկու դեպքում էլ միտքը նույնն է
Սերը պետք է անշահախնդիր լինի
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print
Տպել