Mediamonitor.am-ը գրում է.

1869 թվականի նոյեմբերի 17-ին Միջերկրական ու Կարմիր ծովերն իրար միացնող Սուեզի ջրանցքը պաշտոնապես բացվեց Եգիպտոսի Պորտ Սաիդ քաղաքում շքեղ արարողության ժամանակ: Ավելի քան 15 տարի պահանջվեց  ջրանցքը նախագծելու և կառուցելու համար, իսկ դրա շինարարությանը բազմիցս խոչընդոտել են քաղաքական կոնֆլիկտները, աշխատողների պակասը և նույնիսկ մահացու խոլերայի  համաճարակը: Երբ վերջապես ավարտվեցին շինարարական աշխատանքները, 101 մղոն երկարությամբ ջրային ուղին մեկընդմիշտ փոխակերպվեց նավարկելի միջազգային ուղու՝ հնարավորություն տալով, նավերին խուսափել Աֆրիկայի ծայրամասերի շուրջը երկար ու վտանգավոր տարանցում կատարելուց:

  1. Ջրանցքի ծագումը վերագրվում է հին Եգիպտոսին

Ժամանակակից Սուեզի ջրանցքը Եգիպտոսում մարդկանց կողմից կառուցած ջրային ուղիներից ամենավերջինն է:  Միջերկրական ու Կարմիր ծովերն իրար միացնող այս ջրանցքի նախատիպը ըստ հին աղբյուրների առաջինը կառուցել է Եգիպտոսի փարավոն Սենուսեթ Երրորդը հավանաբար մ.թ.ա. 1850 թվականին իսկ փարավոն Նեխո Երկրորդը և պարսիկ նվաճող Դարեհը նույնպես սկսել են նմանատիպ նախագիծ բայց հետագայում կիսատ են թողել այն: Ենթադրվում է, որ ջրանցքի շինարարական աշխատանքները ավարտվել են մեր թվարկության 3-րդ դարում՝ Պտղոմեոսյան դինաստիայի ժամանակ, և պատմական շատ գործիչներ, այդ թվում նաև Կլեոպատրան, ճանապարհորդել են այս ջրանցքի միջոցով: Ի տարբերություն ներկայիս Սուեզի ուղիղ ջրանցքի «Փարավոնների» անտիկ ջրանցքը անապատի միջով էր իր ճանապարհը հարթում դեպի Նեղոս գետը, որի միջոցով էլ միանում էր Միջերկրական ծովին:

Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել