Մեկնարկել է Կոկո-Կոլա Զեռոի նոր կրեատիվ գովազդային արշավը: Ընկերությունը գնացքի պատահական ուղևորներին առաջարկում է բացահայտել իրեց մեջ գործակալ 007-ին և հնարավորություն է տալիս նրանց տոմսեր շահեր Ջեյմս Բոնդի մասին պատմող նոր ֆիլմի համար:  

Տոմսերն անվճար չեն: Մասնակիցները ստիպված են 70 վայրկյաին ընթացքում հաղթահարել փորձությունների մի ողջ շղթա և վաստակել բաղձալի տոմսերը: 

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել