Mediamonitor.am-ը գրում է.

1942-we-can-do-it (1)

Երբեմն գովազդային արշավը կարող է վերածվել ինքնուրույն գոյություն ունեցող երևույթի՝ ձեռք բերելով շատ ավելի մեծ դեր ու նշանակություն, քան ի սկզբանե նախատեսված էր:

Հենց սա էլ բնորոշ է Westinghouse Electric-ի «Մենք կարող ենք դա անել» գովազդին, որում պատկերված է ժամանակին համահունչ, ուժեղ, մկանուտ մի կին, ով իր տեղն է հաստատում աշխատավայրում:

Պաստառն ի սկզբանե օգտագործվել է միայն որպես ներքին ինքնագիտակցության խթանիչ Երկրորդ համաշխարհային պատերազմի ժամանակ օդաչուների համար սաղավարտ պատրաստող Westinghouse ընկերության գործարանում աշխատող կանանց համար: Իրականում պաստառը նախատեսված չէր, որ կդառնա գործարանի «Ռոզի դը Ռիվետեր» անունով կին բանվորի հորինված հավաքական կերպար, որը հետագայում կօգտագործեն պատերազմական գործողություններին թիկունքի աջակցության նպատակով կանանց հավաքագրելու համար:

Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել