Interbrand ընկերությունը կազմել է աշխարհի ամենաարժեքավոր բրենդերի ցուցակը:
Apple-ը վարկանիշում բարձրացել է մինչև 2-րդ տեղը. անցած տարի նա ընդամենը 8-րդն էր:
Apple բրենդը մեկ տարվա ընթացքում արժևորվել է 129%-ով` 2011-ին 33 մլրդ դոլարից մինչև 76 մլրդ այս տարում:
Apple-ը զիջեց միայն Coca-Cola-ին, որը արդեն երկար ժամանակ է վստահորեն գլխավորում է վարկանիշը:
Ստորև կարող եք ծանոթանալ 10 ամենաարժեքավոր բրենդերին.
- Coca Cola $78*
- Apple $ 76
- IBM $ 75
- Microsoft $69.7
- GE $43
- McDonald’s $40
- Intel $39
- Samsung $32
- Toyota $30
* մլրդ դոլար
Mashable.com
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print
Տպել