Yerevannews.am-ը գրում է․

Արդեն ձմեռ է: Մարդիկ սկսել են հաճախակի օգտագործել տաք հեղուկներ, որոնցից ամենաօտակարն ու պահանջվածը թեյն է: Թեյն աշխարհի ամենահայտնի և ամենագործածվող ըմպելիքներից մեկն է, որն ունի նաև առողջարար հատկություններ: Հայտնի է, որ չինացիներն են հայտնագործել թեյի բուժիչ հատկությունները և օգտագործել այն կենցաղում: Նրանք թեյը համարում էին տոնուսը բարձրացնող խմիչք, որը դադարեցնում էր ծերանալու պրոցեսները, վերականգնում էր երիտասարդությունը և կենսունակությունը, երկարացնում կյանքը: Այդ պատճառով էլ միայն ազնվականները կարող էին թեյ խմել, և նրանք երկար ժամանակ գաղտնի էին պահում թեյի մոգական հատկանիշները: Թեյ արտադրող ապրանքանիշներից մեկը՝ իմանալով սպառողին ներկայանալու բավական մեծ ու լայն հնարավորություն ընտրելու տարբերակը, կատարել է ճիշտ որոշում, քանի որ շարժական գովազդը իր լայն հնարավորություններն է ընձեռել ընկերությանը լավագույնս ներկայանալու: Ընկերությունն այսուհետ համագործակցում է «Մոշն Թայմ» ընկերության հետ: «Մոշն Թայմ» (Motion Time) ընկերությունը նույնպես կարևորելով սպառողի ժամանցն ու առողջությունը՝ մեծ սիրով ընդունել է համագործակցության առաջարկն ու այսուհետ տվյալ ապրանքանիշը կշրջի քաղաքում՝ փակցված ավտոմեքենային:

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել